Największa w historii WSiP kampania reklamowa
Wydawnictwa Szkole i Pedagogiczne rozpoczęły największą w swojej historii kampanię reklamową skierowaną do maturzystów i ich rodziców. W telewizji, Internecie, w outdoorze i w księgarniach można zobaczyć reklamy „ZDASZ.TO” – pierwszego w Polsce maturalnego repetytorium nowego typu (serwis internetowy i książki). Nowy produkt WSiP obejmuje całą podstawę programową, która będzie obowiązywać na maturze w 2015 roku. Kreację kampanii przygotowała agencja WALK. Zakup mediów i realizację WSiP powierzył domowi mediowemu VALUE MEDIA.
Nowy rynek – nowy produkt
„Nauka poza szkołą to rosnący rynek – mówi Jerzy Garlicki, prezes WSiP. – Jego wartość w 2009 roku wynosiła 3,5 mld zł, a w 2012 – już 4,5 mld zł.” Odpowiadając na potrzeby maturzystów, WSiP podjął decyzję o zainwestowaniu w nowoczesne pomoce edukacyjne. Zespół prawie 100 osób przez ponad 1,5 roku przygotował 658 tematów z 5 maturalnych przedmiotów (polski, matematyka, chemia, biologia, geografia) w wersji podstawowej i rozszerzonej. To ponad 9000 zadań, 5600 – zdjęć, animacji, ilustracji. W serwisie pod adresem www.zdasz.to znajdują się zarówno wszystkie materiały z książkowego repetytorium, jak i multimedia do części teoretycznej. Wszystkie materiały ZDASZ.TO są przygotowane zgodnie z podstawą programową Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz wytycznymi Centralnej Komisji Edukacyjnej do nowej matury 2015.
Nowy produkt – nowa kampania reklamowa
Mając tak potrzebny i innowacyjny produkt, WSiP uruchomił największą w swojej historii kampanię reklamową. Do 30. września trwać będzie kampania telewizyjna. Grupą docelową są kobiety w wieku 40 – 54 lata, z dziećmi w wieku szkolnym. Spot 30-sekundowy oraz 15-sekundowy emitowany jest w primetimie w TVP2, TVN, Polsat przy programach typu: Fakty, M jak miłość, Masterchef, oraz w kanałach tematycznych TVN, TVP i Polsat. Kampania w Internecie obejmuje działania w social media, displaye na portalach edukacyjnych, artykuły sponsorowane, mailingi i linki tekstowe. Kampania SEM jest realizowana przez agencję Bluerank do końca roku. Kampania outdoorowa to reklamy na przystankach do 30 września – prawie 300 nośników zlokalizowanych w okolicy szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce.
„Jest to kolejna i, jak na razie, największa inwestycja WSiP w nowoczesną edukację, obejmująca stworzenie produktu i jego promocję. – podsumowuje Jerzy Garlicki. – Takich repetytoriów, tak przygotowanych i tak nowoczesnych jeszcze na rynku nie było. Dlatego śmiało mówimy każdemu maturzyście w telewizji, Internecie i outdoorze: ZDASZ.TO”.
Materiały promocyjne:
Spoty reklamowe:
ZDASZ.TO – spot telewizyjny cz. 1
ZDASZ.TO – spot telewizyjny cz. 2
ZDASZ.TO – spot telewizyjny 30 s.