Zamówienia dotacyjne i bezpośrednie

Zapoznaj się z poniższymi informacjami lub wybierz temat pomocy z listy.

  • Dostęp do oferty dotacyjnej WSiP

    Aby poznać ofertę dotowanych podręczników i materiałów ćwiczeniowych dyrektor szkoły musi dokonać rejestracji w Serwisie Zamówień Szkolnych WSiP znajdującym się na naszej stronie http://www.wsip.pl/zamowienia-szkolne/.

    Dane przedstawione podczas rejestracji są weryfikowane przez pracownika WSiP. Po zakończonym potwierdzeniu danych dyrektor szkoły otrzymuje na podany adres e-mailowy link umożliwiający dostęp do strony zawierającej ofertę dotacyjną dla szkół.

  • Składanie zamówień w ramach dotacji

    Zamówienie, realizowane w ramach dotacji, należy złożyć na formularzu zamówieniowym dostępnym w Serwisie Zamówień Szkolnych WSiP tj. http://www.wsip.pl/zamowienia-szkolne/. Formularz trzeba wydrukować i wypełnić ręcznie. Podpisany oraz ostemplowany formularz należy dostarczyć do WSiP:

    » Wysłać tradycyjną pocztą na adres: Magazyn Alfa Logis, Telecentrum WSiP, ul. S. Batorego 2, 05-870 Błonie, Pass.

    lub

    » Wysłać skan na adres e-mailowy: dotacja@wsip.com.pl.

    Zamówienie można również złożyć telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00) przez kontakt z infolinią WSiP pod numerem: 801 220 555 lub 22 36 83 801 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) lub z pomocą konsultanta edukacyjnego.

  • Składanie zamówień nieobjętych dotacją

    Zamówienie na każdą publikację, można złożyć, kontaktując się bezpośrednio z WSiP (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00) pod numerem 801 220 555 lub 22 36 83 801 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

  • Polityka reklamacji i zwrotów

    Jeśli dostawa nie jest zgodna z załączoną specyfikacją paczki lub zamówieniem:

     

    pikty_06-06 pikty-01 pikty-03
    1. Wypełnij formularz
    reklamacji / zwrotu.

    Pobierz formularz

    2. Zapakuj reklamowane / zwracane publikacje wraz z wypełnionym formularzem oraz dwustronną kopią faktury. 3. Odeślij paczkę na adres.
    Alfa Logis Sp. z o.o.
    PASS, ul. Stefana Batorego 2
    05-870 Błonie

     

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem.
    W razie pytań prosimy o kontakt z infolinią WSiP dostępną (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00) pod numerem 801 220 555 lub 22 36 83 801 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

  • Najpopularniejsze pytania

  • Do kiedy jest możliwe składanie zamówień objętych dotacją?
    • Zamówienia realizowane w ramach dotacji mogą być składane najpóźniej do 15.12.2017 r.
  • Jakie są terminy dostawy zamówień realizowanych w ramach dotacji?
    • zamówienia otrzymane przez WSiP do 15 czerwca 2017 roku będą realizowane od dnia 22 czerwca 2017 roku, według kolejności wpływu lub daty uzgodnionej ze szkołą. Produkty elektroniczne będą dostarczane od 10 lipca 2017 roku.
    • zamówienia otrzymane przez WSiP po 15 czerwca 2017 roku będą realizowane w terminie 10 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia przez WSiP lub w dacie uzgodnionej ze szkołą.
  • Gdzie w formularzu zamówieniowym mogę wskazać oczekiwaną datę dostawy?
    • Informację odnośnie do oczekiwanej daty dostawy należy wskazać na marginesie pierwszej strony formularza zamówieniowego.
  • Jakie są terminy płatności zamówień realizowanych w ramach dotacji?
      • do 15 listopada 2017 roku dla zamówień złożonych do 30.10.2017 roku
      • 30 dni dla zamówień złożonych w okresie od 30 października do 1 grudnia 2017 roku
      • do 29 grudnia 2017 roku dla zamówień złożonych po 1 grudnia 2017 roku
  • Jakie są koszty dostawy zamówień realizowanych w ramach dotacji?
    • Koszty dostawy zamówień są zależne od kwoty zamówienia oraz rodzaju zamawianych publikacji.
      • 0 złotych w przypadku zamówienia tylko publikacji WSiP lub publikacji WSiP i publikacji do języka obcego, których wydawcą nie jest WSiP, o wartości powyżej 100 złotych brutto,
      • 14,90 złotych brutto w przypadku zamówienia tylko publikacji WSiP lub publikacji WSiP i do języka obcego, których wydawcą nie jest WSiP, o wartości do 100 złotych brutto.

      W przypadku zamówienia wyłącznie publikacji do języka obcego, których wydawcą nie jest WSiP, zamawiający pokrywa koszty dostawy w kwocie:

      • 50,00 złotych brutto – w przypadku zamówienia o wartości do 1000 złotych brutto,
      • 80,00 złotych brutto – w przypadku zamówienia o wartości pomiędzy 1000,01 a 3000 złotych brutto.
      • 110,00 złotych brutto – w przypadku zamówienia o wartości powyżej 3000 złotych brutto.
  • Na jaką liczbę materiałów ćwiczeniowych, w przeliczeniu na jednego ucznia wystarczy dotacja?
    • Liczba dostępnych w ramach dotacji materiałów ćwiczeniowych jest zależna od kwoty przeznaczonej na zakup materiałów w danym wydawnictwie. Należy zadbać o to, aby nie przekroczyć kwoty dotacji oraz pamiętać, aby nie łączyć kwot dotacji na podręczniki i materiały edukacyjne z dotacją przeznaczoną na materiały ćwiczeniowe.
  • Czyje dane należy podać jako dane osoby zamawiającej?
    • W celu poprawnego zrealizowania zamówienia należy podać dane osoby upoważnionej do reprezentacji szkoły, która rzeczywiście składa zamówienie. Najczęściej jest to dyrektor szkoły.
  • Czy w zamówieniu mogę podać dwa numery kontaktowe?
    • Podczas składania zamówienia należy podać numer kontaktowy. Preferowany jest numer telefonu komórkowego z uwagi na możliwość wykorzystania go do szybkiego kontaktu z zamawiającym (np. w przypadku wymaganych dodatkowych informacji na temat zamówienia) oraz osoby, która odbierze przesyłkę.
  • W jakim celu należy wpisać adres e-mailowy w formularzy zamówienia?
    • Na podany adres e-mailowy są wysyłane potwierdzenie złożenia zamówienia oraz kod szkoły, umożliwiający szybki dostęp do serwisów WSiP m.in. WSiPnet.pl. W formularzu należy podać adres e-mailowy szkoły lub dyrektora placówki.
  • Czy muszę odsyłać potwierdzenie zamówienia, które otrzymałem na adres e-mailowy?
    • Nie. Potwierdzenie zamówienia pełni funkcję informacyjną. Ma umożliwić sprawdzenie, czy przyjęte przez WSiP zamówienie zgadza się z Państwa wymaganiami i nie trzeba go poprawić.
  • Co dzieje się z podręcznikami i materiałami ćwiczeniowymi po pierwszym roku użytkowania?
    • Podręczniki kupione w ramach dotacji stają się własnością szkoły, powinny zostać zarejestrowane w bibliotece i wypożyczane uczniom. Materiały ćwiczeniowe dla uczniów kupuje szkoła, ale są one przekazywane lub udostępniane uczniom na jeden rok szkolny.