Podczas webinarium omówimy najważniejsze kwestie teoretyczne i dobre praktyki w zakresie:
- komunikacji międzyludzkiej,
- komunikacji pomiędzy markami/firmami, a odbiorcami,
- komunikacji wewnętrznej,
- komunikacji zewnętrznej.
Głównym celem webinarium jest pokazanie praktycznego podejścia do komunikacji.
-
czym jest komunikatywność, a czym komunikacja?
-
dlaczego komunikatywność jest kluczowa w biznesie?
-
czym jest komunikacja werbalna, a czym komunikacja niewerbalna?
-
jakie działania komunikacyjne podejmują firmy?
-
czym różnią się działania w zakresie komunikacji wewnętrznej od zewnętrznej?
Prelegent:
Adrian Hinc – z marketingiem związany od 2008 roku. Aktualnie odpowiada za obszar komunikacji w mediach cyfrowych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. W przeszłości z sukcesem współtworzył startup w branży informatycznej oraz tworzył firmę działającą w sektorze reklamy internetowej. Autor dwóch książek związanych z finansami osobistymi.