Ciemność dnia, światła nocy

Dla nauczycieli

 

Udostępnij

E-konferencja dla nauczycieli fizyki w szkołach ponadgimnazjalnych.
 

Aby otrzymać hasło do e-konferencji, prosimy o kontakt z infolinią
pod numerem 801 220 555. Infolinia jest czynna do godz. 16.00

PROGRAM:

  • Niezwykłe zjawiska na niebie, związane z nimi przygody i relacje z ich obserwacji
  • Zaćmienia Słońca – powstawanie, przebieg i prognozy
  • Gdzie i kiedy najlepiej obserwować zorzę polarną?

 

PROWADZĄCY:


Karol Wójcicki
– pasjonat nocnego nieba, popularyzator astronomii, dziennikarz naukowy, prezenter telewizyjny. Prowadził programy popularnonaukowe na antenie Discovery Science i TVN Turbo. W latach 2008–2016 związany z Centrum Nauki Kopernik. Laureat nagrody Popularyzator Nauki 2015 przyznawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polską Agencję Prasową.
Autor bloga Z głową w gwiazdach https://www.zglowawgwiazdach.pl/

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    27 Cze 2022

    Lekcja HGT.02: Zasady żywienia i procesy technologiczne w gastronomii

    Jak pracować ze zmienionymi wydaniami bestsellerowych publikacji WSiP Zasady żywienia oraz Procesy technologiczne w gastronomii? Jakie nowe materiały przygotowaliśmy, aby pomóc nauczycielom prowadzić ciekawe i angażujące uczniów zajęcia?

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    07 Cze 2022

    Metodyka nauczania a podręczniki
    Matematyka wokół nas z uwzględnieniem zmian w klasie 6

    7 czerwca odbyło się e-spotkanie ze współautorką podręcznika ze współautorką podręcznika Matematyka wokół nas dla klasy 6 – Heleną Lewicką. Rozmowa dotyczyła zmian, jakie zaszły w publikacji.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    23 Maj 2022

    Lekcje zawodowe po nowemu

    Serdecznie zapraszamy wszystkich nauczycieli i dyrektorów szkół na cykl spotkań Lekcje zawodowe po nowemu. Na spotkaniach podpowiemy, jak prowadzić lekcje atrakcyjne dla uczniów z wykorzystaniem materiałów przygotowanych przez WSiP.
    Zarejestrowani nauczyciele otrzymają certyfikat uczestnictwa w spotkaniu online.