Czytanie i pisanie w zgodzie z podstawą programową.

Dla nauczycieli

PuszatekBox

Paczka Puszatka

Z Puszatkiem i grupą Wędrowniczków wprowadzamy starszaki w świat liter i liczb, przygotowujemy do nauki czytania i pisania, a także kształtujemy dojrzałość społeczno-emocjonalną.

Kup w sklepie

Udostępnij

26 kwietnia odbyły się e-warsztaty dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.

W myśl projektu podstawy programowej celem wychowania przedszkolnego jest:
„[…]kształtowanie u dzieci umiejętności czytania i przygotowanie dzieci do nabywania umiejętności pisania.

Paczce Puszatka realizujemy to zadanie!

Zapraszamy do obejrzenia retransmisji e-warsztatów metodycznych, podczas których na przykładzie nagrania z zajęć pokazaliśmy najlepsze techniki pracy z dziećmi, mające na celu przygotowanie ich do szkoły.

Program e-warsztatów:

  1. Charakterystyka rozwoju psychomotorycznego dzieci w wieku przedszkolnym.
  2. Rozwijanie małej motoryki oraz sprawności narządów artykulacyjnych.
  3. Rozwijanie sprawności analizatorów wzrokowego i słuchowego.
  4. Etapy i kolejność wprowadzania liter.

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]