Diagnoza gotowości szkolnej u progu klasy 1

Dla nauczycieli

Diagnoza gotowości szkolnej

Dowiedz się więcej

Udostępnij

E-warsztaty instruktażowe dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej.

Program:

Diagnoza służy przede wszystkim zwiększaniu szans edukacyjnych dzieci w pierwszym okresie nauczania. Poziom wiedzy badany w procesie diagnozy został określony w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i obejmuje: przygotowanie do pisania, czytania, umiejętności matematyczne i społeczno-przyrodnicze.

  • Proponujemy Nauczycielom przeprowadzanie badania w 3 etapach.
  • Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy Poradnik nauczyciela, Karty pracy dla ucznia oraz Formularz do zliczania wyników diagnozy.
  • O tym, jak przeprowadzać diagnozę w klasie 1 i jak wykorzystać dostępne materiały, opowie Państwu Anna Dubiecka, ekspert WSiP do spraw diagnostyki, wieloletni nauczyciel i egzaminator.

 

Prowadząca:

Anna Dubiecka – Ekspert WSiP do spraw diagnostyki, nauczyciel i egzaminator z wieloletnim doświadczeniem.

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]