Doświadczenia podczas lekcji fizyki w szkole ponadgimnazjalnej

Dla nauczycieli

Fiz_PGIM_WSiP Poznaj ofertę WSiP

 

logotyp_klasowkiWygeneruj sprawdzian w 3 minuty!

Przejdź do serwisu

Udostępnij

6 maja odbyła się e-konferencja dla nauczycieli fizyki szkół ponadgimnazjalnych, w trakcie której prowadzący Grzegorz F. Wojewoda zaprezentował atrakcyjne doświadczenia, które zainteresują każdego ucznia.

Program:

  • Doświadczenia jakościowe, czyli zainteresowanie zjawiskami fizycznymi
  • Doświadczenia jakościowe, czyli mierzymy otaczający świat
  • Opracowanie wyników pomiarów (m.in. niepewności pomiarowe, zapisywanie dokładności obliczeń)

 

Wykład poprowadził:
Grzegorz F. Wojewoda – nauczyciel fizyki, który ma wystarczająco długi staż pracy z uczniami, aby zdobyć konieczne doświadczenie, a jednocześnie na tyle krótki, aby jeszcze nie zgubić młodzieńczego entuzjazmu. Pracuje w zespole szkół, w którego skład wchodzi gimnazjum i liceum ogólnokształcące. Autor wielu publikacji przeznaczonych dla uczniów.

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]