Doświadczenia podczas lekcji fizyki w szkole ponadgimnazjalnej

Dla nauczycieli

Fiz_PGIM_WSiP Poznaj ofertę WSiP

 

logotyp_klasowkiWygeneruj sprawdzian w 3 minuty!

Przejdź do serwisu

Udostępnij

6 maja odbyła się e-konferencja dla nauczycieli fizyki szkół ponadgimnazjalnych, w trakcie której prowadzący Grzegorz F. Wojewoda zaprezentował atrakcyjne doświadczenia, które zainteresują każdego ucznia.

Program:

  • Doświadczenia jakościowe, czyli zainteresowanie zjawiskami fizycznymi
  • Doświadczenia jakościowe, czyli mierzymy otaczający świat
  • Opracowanie wyników pomiarów (m.in. niepewności pomiarowe, zapisywanie dokładności obliczeń)

 

Wykład poprowadził:
Grzegorz F. Wojewoda – nauczyciel fizyki, który ma wystarczająco długi staż pracy z uczniami, aby zdobyć konieczne doświadczenie, a jednocześnie na tyle krótki, aby jeszcze nie zgubić młodzieńczego entuzjazmu. Pracuje w zespole szkół, w którego skład wchodzi gimnazjum i liceum ogólnokształcące. Autor wielu publikacji przeznaczonych dla uczniów.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany