III Dzień Planowania Kariery. Jak dobrze zdać maturę i dostać się na wymarzone studia

Dla nauczycieli
Udostępnij

Zapraszamy na e-konferencję przygotowaną z myślą o nauczycielach klas maturalnych i maturzystach. Konferencję poprowadził rzecznik prasowy WSiP i Przewodniczący Sekcji Wydawców Edukacyjnych PIK Jarosław Matuszewski.

Program:
12.10–12.40 Grządka w ogródku czy kariera na Wall Street? Impresje o sukcesie
Marcin Matyja – Koordynator Programów Międzynarodowych i wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. W ALK odpowiada m.in. za programy realizowane we współpracy z partnerami zagranicznymi. Prowadzi zajęcia z psychologii pieniądza, zachowań konsumenckich oraz technik podejmowania decyzji. Psychologię pieniądza wykłada także na uczelniach zagranicznych, w tym we Francji, Hiszpanii i w Chinach. Zagadnienia te porusza również podczas warsztatów z uczniami szkół średnich w ramach tzw. wykładów dla licealistów.
12.40–13.10 Matura to sztuka wyboru
Łukasz Gieroń, WSiP
13.10–13.40 Matematyka na 100% ­– to jednak możliwe!
dr Maria Żurek-Etgens – nauczycielka dyplomowana, egzaminatorka maturalna i e-egzaminatorka, trenerka egzaminu maturalnego z matematyki, autorka i współautorka prac matematycznych i dydaktycznych oraz programu nauczania, a także arkuszy maturalnych i zbiorów zadań dla szkół ponadgimnazjalnych.
13.40–14.10 Retransmisja wykładu „Jak odniosłem sukces w biznesie” wygłoszonego przez Jerzego Yurija Drabenta – absolwenta Akademii Leona Koźmińskiego, dyrektora kreatywnego i współzałożyciela agencji Lubię.to specjalizującej się w obsłudze mediów społecznościowych.
14.10–14.50 Co autor miał na myśli? Spotkanie z pisarzem Eustachym Rylskim
Spotkanie poprowadzi dr Mateusz Skucha z Katedry Teorii Literatury Uniwersytetu Jagiellońskiego.
14.50–15.30 Jak założyć własny start-updr Aleksandra Przegalińska – adiunkt w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej. Doktoryzowała się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii UW. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza zaś technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych.

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]