III Dzień Planowania Kariery. Jak dobrze zdać maturę i dostać się na wymarzone studia

Dla nauczycieli
Udostępnij

Zapraszamy na e-konferencję przygotowaną z myślą o nauczycielach klas maturalnych i maturzystach. Konferencję poprowadził rzecznik prasowy WSiP i Przewodniczący Sekcji Wydawców Edukacyjnych PIK Jarosław Matuszewski.

Program:
12.10–12.40 Grządka w ogródku czy kariera na Wall Street? Impresje o sukcesie
Marcin Matyja – Koordynator Programów Międzynarodowych i wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. W ALK odpowiada m.in. za programy realizowane we współpracy z partnerami zagranicznymi. Prowadzi zajęcia z psychologii pieniądza, zachowań konsumenckich oraz technik podejmowania decyzji. Psychologię pieniądza wykłada także na uczelniach zagranicznych, w tym we Francji, Hiszpanii i w Chinach. Zagadnienia te porusza również podczas warsztatów z uczniami szkół średnich w ramach tzw. wykładów dla licealistów.
12.40–13.10 Matura to sztuka wyboru
Łukasz Gieroń, WSiP
13.10–13.40 Matematyka na 100% ­– to jednak możliwe!
dr Maria Żurek-Etgens – nauczycielka dyplomowana, egzaminatorka maturalna i e-egzaminatorka, trenerka egzaminu maturalnego z matematyki, autorka i współautorka prac matematycznych i dydaktycznych oraz programu nauczania, a także arkuszy maturalnych i zbiorów zadań dla szkół ponadgimnazjalnych.
13.40–14.10 Retransmisja wykładu „Jak odniosłem sukces w biznesie” wygłoszonego przez Jerzego Yurija Drabenta – absolwenta Akademii Leona Koźmińskiego, dyrektora kreatywnego i współzałożyciela agencji Lubię.to specjalizującej się w obsłudze mediów społecznościowych.
14.10–14.50 Co autor miał na myśli? Spotkanie z pisarzem Eustachym Rylskim
Spotkanie poprowadzi dr Mateusz Skucha z Katedry Teorii Literatury Uniwersytetu Jagiellońskiego.
14.50–15.30 Jak założyć własny start-updr Aleksandra Przegalińska – adiunkt w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej. Doktoryzowała się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii UW. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza zaś technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych.

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    03 Lip 2020

    Pomoce dydaktyczne zarówno dla dzieci, jak i nauczycieli w klasach 1-3.

    Zapraszamy na prezentację znakomitych pomocy dydaktycznych dla ucznia jak i nauczyciela. Dzięki naszym propozycjom zajęcia mają szansę stać się bardziej atrakcyjne i ciekawe, a co najważniejsze produkty edukacyjne mogą posłużyć na kilka lat nauki w klasach 1-3. Świetnie  sprawdzą się jako prezent na pasowanie dla pierwszoklasisty lub jako nagrody na inne uroczystości szkolne.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Maj 2020

    Skuteczne uczenie się: fakty i mity

    Zapraszamy nauczycieli liceum i technikum do obejrzenia wykładu online Skuteczne uczenie się: fakty i mity!  Dowiedz się: Jak usprawnić etapy zapamiętywania, przechowywania i odtwarzania zdobytej wiedzy? Jakich błędów unikać w trakcie uczenia się i nauczania innych? Jak uczniowie powinni powtarzać przyswajany materiał?   Prowadząca: dr Anna Ziółkowska – absolwentka studiów magisterskich i doktoranckich Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Adiunkt w Zakładzie Psychologii Ogólnej na Wydziale Psychologii i Prawa […]

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    19 Maj 2020

    Neuropedagogika: wpływ nowych technologii na rozwój mózgu ucznia

    Zapraszamy nauczycieli liceum i technikum do obejrzenia wykładu online Neuropedagogika: wpływ nowych technologii na rozwój mózgu ucznia. Dowiedz się: Jaki wpływ na dzisiejszego nastolatka mają multimedia? W jaki sposób wykorzystać technologię, aby pomagała, a nie przeszkadzała w nauce?   Prowadząca: dr Ilona Kotlewska – Waś – neurobiolog, neuropsycholog, doktor nauk biologicznych. Adiunkt na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Interesuje się pracą ludzkiego mózgu, w szczególności procesem powstania […]