E-warsztaty dla nauczycieli fizyki w gimnazjum

Dla nauczycieli
Udostępnij

Program:

Świat fizyki w gimnazjum – podejmujemy ważną decyzję na kolejne lata

  • Podręcznik w świetle zmian w ustawie oświatowej
  • Doświadczenia na przykładach z życia codziennego
  • Różnorodne typy zadań do egzaminu gimnazjalnego

 

e-warsztaty poprowadził:
Adam Blokesz – nauczyciel fizyki w gimnazjum, doktorant Instytutu Fizyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, autor wielu publikacji

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]