Główka pracuje! Edukacja matematyczna w przedszkolu

Dla nauczycieli

PuszatekBox

Paczka Puszatka

Z Puszatkiem i grupą Wędrowniczków wprowadzamy starszaki w świat liter i liczb, przygotowujemy do nauki czytania i pisania, a także kształtujemy dojrzałość społeczno-emocjonalną.

Kup w sklepie

Udostępnij

10 maja 2016 odbyły się e-warsztaty metodyczne dotyczące edukacji matematycznej dla nauczycieli wychowania przedszkolnego.
 
Nauka matematyki to wciągająca zabawa! Zadawanie pytań, eksperymenty, łamigłówki, zagadki logiczne – to tylko przykładowe propozycje zawarte w Paczce Puszatka. Takie zabawy pobudzają pomysłowość, zachęcają do samodzielnego rozwiązywania problemów, rozwijają wyobraźnię i sprawność myślenia. Puszatek to niezawodny kompan podczas nabywania kompetencji matematycznych.
 
Podczas e-warsztatów pokazaliśmy, jak pracować z dziećmi, aby wspomagać ich rozwój intelektualny zgodnie z założeniami podstawy programowej.

Program e-warsztatów:

  1. Charakterystyka myślenia logicznego i przyczynowo-skutkowego u dzieci w wieku przedszkolnym.
  2. Umiejętności matematyczne, które kształtuje się u dzieci w wieku przedszkolnym.
  3. Rola eksperymentów (myślenie przyczynowo-skutkowe) w rozwijaniu kompetencji matematycznych.
  4. Rola nauczyciela w kształtowaniu kreatywnego myślenia.
  5. Współpraca z rodzicami (listy do rodziców).

 
Wszystkim nauczycielom, którzy zarejestrowali się na e-warsztaty prześlemy certyfikaty.

Certyfikaty zostaną wysłane na adres e-mail podany w trakcie rejestracji.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany