Egzamin gimnazjalny – dlaczego wywołuje tyle emocji i dyskusji?

Dla nauczycieli
Udostępnij

Oceń program Próbny Egzamin Gimnazjalny z WSiP

 

Program:

  1. Próbny Egzamin Gimnazjalny z WSiP – wyniki egzaminu, ogólnopolski raport wyników, analiza ilościowa i jakościowa, ogłoszenie wyniku konkursu dla szkół
  2. Czy zmienia się wykształcenie kolejnych roczników gimnazjalistów?
  3. Wypalenie zawodowe – prawda i mity?
  4. Strategie sukcesu – rozwijanie umiejętności ponadprzedmiotowych przydatnych podczas szkolnych sprawdzianów i na egzaminie gimnazjalnym
  5. Rola organu prowadzącego. Jego wpływ na wyniki pracy szkół

 

Spotkanie poprowadzili:

prof. Krzysztof Konarzewski – prof. nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej (2009–2010), konsultant Ministerstwa Edukacji Narodowej; członek Rady ds. Kształcenia Nauczycieli (1992–1994 i 1995–1999), Rady ds. Reformy Edukacji Narodowej (1996–1997), Rady Konsultacyjnej ds. Reformy Edukacji Narodowej (1998–2001), Rady Programowej Centralnej Komisji Edukacyjnej (1999-2005)

dr Lidia Czarkowska – dyrektor Centrum Coachingu, adiunkt w Katedrze Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

Henryk Szaleniec – współzałożyciel i przewodniczący Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej, były dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie

Anna Dubiecka – ekspert WSiP ds. diagnostyki

Cezary Kocon – naczelnik Wydziału Oświaty i Wychowania Urzędu Dzielnicy m.st. Warszawy

 

Zobacz nowe repetytoria WSiP:
Część matematyczno-przyrodnicza >>
Część humanistyczna >>

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany