Fundusze europejskie – wprowadzenie

Dla dyrektorów i nauczycieli

zawodowe2Zobacz publikacje WSiP do kształcenia zawodowego

Poznaj ofertę WSiP

Udostępnij

15 marca odbyła się pierwsza z cyklu czterech e-konferencji poświęconych wykorzystania funduszy europejskich w obszarze edukacji zawodowej.

Program e-konferencji:

  • Czym są fundusze europejskie?
  • Podstawowe zasady działania funduszy europejskich.
  • Szkoła zawodowa jako beneficjent funduszy europejskich.

 

Prowadzący:

Ingrid Szrajer – ekspertka Ministra Rozwoju w zakresie funduszy unijnych, właścicielka firmy Acces Consulting, wykładowca na konferencjach dotyczących problematyki funduszy europejskich, konsultantka w zakresie opracowywania wniosków o dofinansowanie w ramach funduszy oraz zarządzania i kontrolowania prawidłowości realizacji projektów dofinansowanych z funduszy UE.

Barbara Wrzołek – specjalista ds. funduszy UE we WSiP.
Wcześniej, przez wiele lat związana z Ministerstwem Edukacji Narodowej i Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, gdzie zajmowała się wdrażaniem funduszy europejskich.

Artur Dzigański – kierownik kształcenia zawodowego w WSiP.
Wcześniej wieloletni dyrektor szkoły i egzaminator oraz Małopolski Kurator Oświaty.

 

Do pobrania:

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany