Fundusze europejskie – wprowadzenie

Dla dyrektorów i nauczycieli

zawodowe2Zobacz publikacje WSiP do kształcenia zawodowego

Poznaj ofertę WSiP

Udostępnij

15 marca odbyła się pierwsza z cyklu czterech e-konferencji poświęconych wykorzystania funduszy europejskich w obszarze edukacji zawodowej.

Program e-konferencji:

  • Czym są fundusze europejskie?
  • Podstawowe zasady działania funduszy europejskich.
  • Szkoła zawodowa jako beneficjent funduszy europejskich.

 

Prowadzący:

Ingrid Szrajer – ekspertka Ministra Rozwoju w zakresie funduszy unijnych, właścicielka firmy Acces Consulting, wykładowca na konferencjach dotyczących problematyki funduszy europejskich, konsultantka w zakresie opracowywania wniosków o dofinansowanie w ramach funduszy oraz zarządzania i kontrolowania prawidłowości realizacji projektów dofinansowanych z funduszy UE.

Barbara Wrzołek – specjalista ds. funduszy UE we WSiP.
Wcześniej, przez wiele lat związana z Ministerstwem Edukacji Narodowej i Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, gdzie zajmowała się wdrażaniem funduszy europejskich.

Artur Dzigański – kierownik kształcenia zawodowego w WSiP.
Wcześniej wieloletni dyrektor szkoły i egzaminator oraz Małopolski Kurator Oświaty.

 

Do pobrania:

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    21 Mar 2023

    Webinar: „Lekcje, które angażują uczniów – atrakcyjnie i przystępnie o ubezpieczeniach”

    We wtorek, 21 marca 2023 roku, w godzinach 17.00-18.00 zapraszamy na webinar:  „Lekcje, które angażują uczniów – atrakcyjnie i przystępnie o ubezpieczeniach”

  • Dla nauczycieli

    15 Mar 2023

    Webinar: Ostatnia prosta przed Maturą 2023 – wyzwania, strategie, skuteczność.

    W środę, 15 marca 2023 roku, w godzinach 18.00-19.00 odbył się webinar: „Ostatnia prosta przed Maturą 2023 – wyzwania, strategie, skuteczność.”

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Mar 2023

    Webinar: Nowe typy zadań maturalnych, sposoby ich oceniania

    We wtorek, 14 marca 2023 roku, w godzinach 17.00-18.00 odbył się webinar: „Nowe typy zadań maturalnych, sposoby ich oceniania”.