Cykl lekcji instruktażowych Gram w szachy : Lekcja 5

Dla nauczycieli

Pozostałe lekcje

Zobacz

Udostępnij

Piąta lekcja instruktażowa dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej.
Podczas lekcji zostaną zaprezentowane ruchy szachowego hetmana.

PROGRAM

  • Nowa podstawa programowa zakłada wprowadzanie elementów gry w szachy już od 1 klasy szkoły podstawowej. Zapraszamy na piątą lekcję z cyklu 10 lekcji instruktażowych Gram w szachy. Dzięki nim nauczyciele będą mogli przekazać uczniom wiedzę, w jaki sposób rozpocząć wielką przygodę z szachami. Prezentowane filmy instruktażowe można wykorzystywać również podczas zajęć lekcyjnych z dziećmi.
  • Nauka gry w szachy wpływa na wszechstronny rozwój uczniów. Pobudza logiczne myślenie, a także kształtuje wiele przydatnych w szkole cech i umiejętności.

 

PROWADZĄCY

  • Tomasz Delega – działacz i trener szachowy, sędzia szachowy klasy międzynarodowej. Wielokrotnie był sędzią głównym podczas zawodów najwyższej rangi krajowej i międzynarodowej. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Edukacja przez Szachy w Szkole. Od 2008 r. współpracuje z czasopismem „Mat”.
    Jest współautorem książki Strategia 64 pól w biznesie.

 

Zobacz pozostałe lekcje

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    21 Mar 2023

    Webinar: „Lekcje, które angażują uczniów – atrakcyjnie i przystępnie o ubezpieczeniach”

    We wtorek, 21 marca 2023 roku, w godzinach 17.00-18.00 odbył się webinar:  „Lekcje, które angażują uczniów – atrakcyjnie i przystępnie o ubezpieczeniach”

  • Dla nauczycieli

    15 Mar 2023

    Webinar: Ostatnia prosta przed Maturą 2023 – wyzwania, strategie, skuteczność.

    W środę, 15 marca 2023 roku, w godzinach 18.00-19.00 odbył się webinar: „Ostatnia prosta przed Maturą 2023 – wyzwania, strategie, skuteczność.”

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Mar 2023

    Webinar: Nowe typy zadań maturalnych, sposoby ich oceniania

    We wtorek, 14 marca 2023 roku, w godzinach 17.00-18.00 odbył się webinar: „Nowe typy zadań maturalnych, sposoby ich oceniania”.