Handlungsorientierter Deutschunterricht am Beispiel der Fotostory

Dla nauczycieli

 

Udostępnij

E-konferencja dla nauczycieli języka niemieckiego w szkołach ponadgimnazjalnych.

PROGRAM

  • Ziele und Merkmale des handlungsorientierten Unterrichts?
  • Wie erstellt man eine Fotostory?
  • Vorteile der Projektarbeit im Deutschunterricht

 
 

PROWADZĄCA

Małgorzata Konopacka – wykładowca na Uniwersyteckim Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Niemieckiego na Uniwersytecie Warszawskim, lektorka w Instytucie Goethego w Warszawie, multiplikatorka programu dokształcania nauczycieli języka niemieckiego DELFORT.

 
 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Dlaczego język obcy zawodowy włączono do kwalifikacji i dlaczego ma być sprawdzany na egzaminie?

    Wyzwania stojące przed nauczycielem uczącym języka obcego zawodowego.
    Cele, jakie stawia sobie nauczyciel nauczający języka obcego zawodowego.
    Prezentacja zeszytu językowego Język angielski zawodowy dla technika informatyka i technika programisty zgodnego z podstawą programową z 2019 r.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Jakie zalety mają nowe podręczniki WSiP oraz jakie nowe materiały metodyczne udostępniamy w Klubie Nauczyciela?

    Prezentacja o zaletach nowych podręczników WSiP do nauki zawodu technik budownictwa.
    Nowe materiały dla zawodu w Klubie Nauczyciela na ucze.pl

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Jakie zalety mają nowe podręczniki WSiP oraz jakie nowe materiały metodyczne udostępniamy w Klubie Nauczyciela?

    Prezentacja o zaletach nowych podręczników WSiP do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości.
    Nowe materiały dla zawodów w Klubie Nauczyciela na ucze.pl