Jak korzystać z aplikacji MS Forms w czasie nauki zdalnej?

Dla dyrektorów i nauczycieli

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu otrzymasz drogą mailową po spotkaniu*.
*Certyfikat zostanie wysłany na adres mailowy podany przy rejestracji.

Udostępnij

Z ogromną przyjemnością zapraszamy do udziału w spotkaniu online, wprowadzającym w tematykę bezpiecznego przeprowadzania sprawdzianów. Udział w szkoleniu pomoże opanowaniu i skutecznemu wykorzystywaniu aplikacji MS Forms.
Spotkanie poprowadzi dr Adam Kalbarczyk, nauczyciel, współautor serii podręczników Oblicza epok.

W celu poprawnego uruchomienia transmisji prosimy o odświeżenie strony poprzez kliknięcie na klawiaturze klawisza F5 lub ikony zapętlonej strzałki w górnym pasku przeglądarki.

Podczas spotkania dowiesz się m.in.:

  • Jak utworzyć sprawdzian korzystając z aplikacji MS Forms?
  • Jak skutecznie przeprowadzić test?
  • Jakie są sposoby oceniania prac uczniów w MS Forms?
dr Adam Kalbarczyk – dyplomowany nauczyciel języka polskiego, filozofii i etyki, certyfikowany trener nauczycieli, współautor podręczników do języka polskiego wydawanych przez Wydawnictwo WSiP: Zrozumieć tekst. Zrozumieć człowieka oraz Oblicza epok.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    20 Kwi 2021

    Planeta dzieci w świecie wartości!

    Zapraszamy do udziału w spotkaniu online Planeta dzieci. Prawda, dobro, piękno w świecie wartości!

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    22 Kwi 2021

    Notatki wizualne – jak zacząć? Narzędzia, korzyści, podstawowe elementy i zasady tworzenia.

    Obraz mówi więcej niż tysiąc słów, dlatego z ogromną przyjemnością zapraszamy do udziału w spotkaniu online, wprowadzającym w tematykę myślenia wizualnego, które odbędzie się 22 kwietnia o godz. 15.00

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    30 Mar 2021

    Uczniowie mają moc! Jak motywować młodych ludzi do działania? Część 2.

    30.03.2021 r. o godz. 15.00, zapraszamy do udziału w spotkaniu online wprowadzającym w tematykę motywacji wewnętrznej. Udział w szkoleniu pomoże w poznaniu odpowiednich sposobów angażowania uczniów do nauki.