Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Różne style zdobywania wiedzy i zapamiętywania…

Dla nauczycieli

pozadotacyjne4

Dotacja MEN 2016

Zapoznaj się z ofertą WSiP w ramach dotacji MEN

button_zamowien

Udostępnij

31 marca odbyła się e-konferencja dla nauczycieli języka polskiego i matematyki w szkołach podstawowych. Przedstawiliśmy ogólnopolski raport wyników Próbnego Sprawdzianu Szóstoklasisty WSiP, a Pani psycholog Beata Dorczak mówiła o zasadach i stylach uczenia się i metodach planowania czasu, aby nauka była jeszcze bardziej efektywna!

JAK SIĘ UCZYĆ, ŻEBY SIĘ NAUCZYĆ?

Różne style zdobywania wiedzy i zapamiętywania. Poradnik dla nauczycieli i uczniów.
Program e-konferencji:

  • Próbny Sprawdzian Szóstoklasisty z WSiP – ogólnopolski raport wyników. Analiza ilościowa i jakościowa.
  • Uczyć się tak, by zapamiętać – pamięć, style uczenia się, planowanie czasu.

 Dla uczestników e-konferencji:

  • Psychotest dla uczniów: poznaj swoje preferencje uczenia się!
  • Poradnik: jak się uczyć?

Prowadząca:
Beata Dorczak – psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z uczniami i nauczycielami. W ramach pracy w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, obok działań diagnostyczno-terapeutycznych, prowadziła również warsztaty dla nauczycieli i rodziców oraz zajęcia dla dzieci na temat bezpiecznego zachowania.

Dla uczestników e-konferencji:

  • Psychotest dla uczniów: Poznaj swoje preferencje uczenia się!
  • Poradnik dla ucznia. Jak się uczyć?


 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany