Jak skutecznie realizować projekt dofinansowany z funduszy europejskich?

Dla dyrektorów i nauczycieli

zawodowe3

Poznaj ofertę kształcenia zawodowego WSiP

Poznaj ofertę

Udostępnij

Zapraszamy dyrektorów oraz nauczycieli szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe na czwartą z cyklu czterech e-konferencji poświęconych wykorzystania funduszy europejskich w obszarze edukacji zawodowej.

Program:

  • Podstawowe zasady realizacji projektów.
  • Współpraca z instytucją finansującą.
  • Bieżące rozliczanie projektu.
  • Kontrola w projekcie.

Prowadzący:

Ingrid Szrajer – ekspertka Ministra Rozwoju w zakresie funduszy unijnych, właścicielka firmy Acces Consulting, wykładowca na konferencjach dotyczących problematyki funduszy europejskich, konsultantka w zakresie opracowywania wniosków o dofinansowanie w ramach funduszy oraz zarządzania i kontrolowania prawidłowości realizacji projektów dofinansowanych z funduszy UE.

Barbara Wrzołek – specjalista ds. funduszy UE we WSiP.
Wcześniej, przez wiele lat związana z Ministerstwem Edukacji Narodowej i Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, gdzie zajmowała się wdrażaniem funduszy europejskich.

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]