Przejdź do treści
Wróć do listy artykułów

Jak wypuścić na rynek dobrego pracownika po technikum: technik żywienia i usług gastronomicznych

Jak wypuścić na rynek dobrego pracownika po technikum: technik żywienia i usług gastronomicznych

Pomagamy nauczycielom w przygotowaniu ucznia do podjęcia pierwszych kroków na rynku pracy w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych.

Zaprosiliśmy na spotkanie z nauczycielem i pracodawcą, który opowiedział, jak powinien być wyszkolony współczesny absolwent, aby pracodawca zechciał go zatrudnić.

E-spotkanie odbyło się 26 października 2022.

Każdy zarejestrowany uczestnik spotkania otrzymał certyfikat uczestnictwa!

Na spotkaniu opowiedzieliśmy:

  • Jak wygląda praca technika żywienia i usług gastronomicznych oraz z jakimi wyzwaniami musi się on zmierzyć
  • Jakimi kompetencjami powinien wykazać się przyszły technik żywienia i usług gastronomicznych
  • Jak prowadzić zajęcia, by przygotować uczniów do zawodu
  • Jak pomóc uczniowi uwiarygodnić swoją wiedzę w oczach pracodawcy
  • Jak przekuć pracę nauczyciela w sukces ucznia

Sebastian Krzywda – hotelarz i gastronom, autor programu nauczania dla zawodu technik hotelarstwa, autor podręczników do obsługi konsumenta dla technika hotelarstwa, współautor „Pracowni organizacji żywienia”, nauczyciel przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. Tony Halika w Świdnicy, ekspert kształcenia modułowego.

Galeria
Nadchodzące wydarzenia
Minione wydarzenia
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń na infolinię
+48 801 220 555 Poniedziałek-piątek, w godzinach: 8:00-16:00
Napisz do nas wiadomość
wsip@wsip.com.pl Postaramy się odpowiedzieć jeszcze tego samego dnia
Porozmawiaj na czacie
Otwórz czat Nasi doradcy pozostają do Twojej dyspozycji w godzinach 8:00-16:00.
Skip to content