Jak zaangażować uczniów – lekcja historii z elementami neurodydaktyki

Dla nauczycieli
Udostępnij

Program:

  • Dobre otwarcie – jak skupić uwagę uczniów na początku zajęć?
  • Dylematy nauczyciela – jak indywidualizować pracę?
  • Skąd wiem, że uczniowie się uczą?

 

E-warsztaty poprowadziła:
Anita Plumińska-Mieloch – wieloletnia nauczycielka historii w gimnazjum, dyrektor Gimnazjum nr 1 w Luboniu, autorka podręczników, zeszytów ćwiczeń i materiałów metodycznych dla gimnazjum.

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Paź 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Popyt i podaż

    Popyt i podaż to klasyk w programie nauczania przedmiotów ekonomicznych. Często kojarzony jest z niezrozumiałymi wykresami, które mają niewiele wspólnego z prawdziwym życiem. A prawda jest taka, że wystarczy się rozejrzeć, żeby wskazać tuzin codziennych sytuacji ilustrujących popyt i podaż w akcji. Podczas webinarium omówimy niezbędne definicje ilustrując każdą przykładami z życia wziętymi.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    17 Paź 2023

    Pogadajmy zawodowo – jak mówić, żeby uczniowie nas słuchali | Spotkanie z Kamilą Kalińczak

    Każdy nauczyciel spotyka się z trudnościami w skupieniu klasy na omawianym temacie podczas lekcji. Przychodzimy z pomocą i zapraszamy na retransmisję spotkania z Kamilą Kalińczak, z którą porozmawialiśmy o tym, jak mówić, żeby uczniowie nas słuchali. 

     

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    11 Paź 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Jak bronić się przed manipulacją?

    Manipulacja, to słowo, które słyszymy często i w różnych kontekstach. Nie wszyscy jednak wiemy, czym charakteryzują się różne techniki manipulacji, dlaczego są stosowane i wreszcie, jak można się bronić przed ich negatywnymi skutkami.