Jakie będzie nauczanie muzyki i plastyki w nowej szkole podstawowej?

Dla nauczycieli
Udostępnij

E-konferencja dla nauczycieli muzyki i plastyki, podczas której dowiesz się jak sprostać nowym wymaganiom, jak zaplanować pracę i bezpiecznie przygotować się do zajęć w klasach 4 i 7.

Program:

  • Zmiany w podstawie programowej do muzyki i plastyki.
  • Nowy ramowy plan nauczania przedmiotów artystycznych.
  • Jak zachęcić uczniów do aktywnej pracy na lekcjach muzyki i plastyki?

 

PROWADZĄCE

:
Anna Mazur – opracowała koncepcję programową i kierowała realizacją projektów edukacyjno-artystycznych, które finansowane były ze środków Unii Europejskiej. Organizuje i prowadzi szkolenia dla nauczycieli. Jest autorką kilkunastu artykułów oraz współredaktorką dwóch publikacji monograficznych dotyczących teorii i praktyki edukacji artystycznej. W 2015 roku uhonorowana Nagrodą Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za osiągnięcia dydaktyczne.

Agnieszka Sołtysik – nauczyciel dyplomowany, uczy w szkole podstawowej i gimnazjum. Ukończyła studia na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, a następnie Studia Podyplomowe w zakresie Kształcenia Muzyczno-Ruchowego, Studium Wychowania Muzycznego Carla Orffa oraz Podyplomowe Studia „Sztuka” (Plastyka i Muzyka) w Szkole Podstawowej. Prowadzi kursy i warsztaty dla nauczycieli. Redaktor ogólnopolskiego czasopisma „Wychowanie Muzyczne”.

Pobierz:

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]