Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu uczniów – w nawiązaniu do nowej podstawy programowej. Retransmisja konferencji edukacyjnej dla nauczycieli w szkołach ponadpodstawowych

Dla nauczycieli

Udostępnij

Obejrzyj retransmisję i dowiedz się:

  • jakie są założenia nowej podstawy programowej,
  • jakie zmiany czekają nauczycieli,
  • jak realizować kompetencje kluczowe na lekcjach,
  • jak sprostać nowym wymaganiom.

Prowadzący:

Mariusz Domański – dyplomowany nauczyciel, dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Słupsku. Trener w programie „Aktywna Edukacja” organizowanym przez CEO oraz ORE. Publicysta w „Informatorze Oświatowym” oraz „Edukacja i Dialog”.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    11 Paź 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Jak bronić się przed manipulacją?

    Manipulacja, to słowo, które słyszymy często i w różnych kontekstach. Nie wszyscy jednak wiemy, czym charakteryzują się różne techniki manipulacji, dlaczego są stosowane i wreszcie, jak można się bronić przed ich negatywnymi skutkami.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    27 Wrz 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Zarządzanie projektami

    Zarządzanie projektami to zupełna nowość w podstawie programowej i realna szansa na rozbudzenie kreatywnościzaaktywizowanie młodzieży do realizacji własnych przedsięwzięć i inicjatyw. To także szansa na skuteczne budowanie postawy przedsiębiorczej, rozwój kompetencji przedsiębiorczych i poszerzenie świadomości ekonomicznej wśród młodych ludzi.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Cze 2023

    BiZNESOWE ŚRODY: Przedsiębiorczy człowiek

    Przedmiot biznes i zarządzanie stawia na praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności, dlatego zapraszamy przyszłych Nauczycieli BiZ na cykl bezpłatnych webinarów z zakresów: rozwoju umiejętności miękkich, zarządzania projektami i finansów osobistych.

    Na kolejnym spotkaniu przyjrzymy się przedsiębiorczości. Zaproponujemy nowoczesne metody pracy do wykorzystania na lekcji sprzyjające budowaniu zarówno swojej jak i uczniów, efektywności.