Lekcje programowania – część 3.

Dla nauczycieli

Polecamy:

 

Plansze interaktywne

 

Zobacz więcej

Udostępnij

Zapraszamy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na trzecią lekcję o nauce programowania.

Zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej od 1 września nauka programowania obejmuje uczniów klas 1–3. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne przygotowały cykl filmów szkoleniowych, dzięki którym poznasz ciekawe pomysły na prowadzenie zajęć z dziećmi.

Nauka programowania rozwija kreatywne i logiczne myślenie oraz samodzielność uczniów. Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane różne sposoby nauczania, w tym metody aktywizujące uczniów.

 

Cele prezentowanej lekcji:

  • utrwalenie podstawowych poleceń ruchu oraz polecenia „Weź”,
  • wprowadzenie polecenia „Powtórz”.

 

Osoby prowadzące zajęcia:

  • Katarzyna Łoś – Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej oraz informatyki. Współautorka innowacji pedagogicznej „Programowanie w grach i zabawach z robotami i tabletami”. Prelegentka na wielu konferencjach, prowadząca lekcje pokazowe, seminaria i warsztaty z zakresu zastosowania TIK w klasach młodszych.
  • Anna Kuśnierz – Absolwentka UKSW i UW, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. W swojej pracy z dziećmi chętnie wykorzystuje nowoczesne technologie. Naukę programowania wprowadza już od pierwszej klasy szkoły podstawowej.
    Dzieli się wiedzą i doświadczeniem, prowadzi konferencje, lekcje koleżeńskie, lekcje otwarte, szkolenia i warsztaty na forum ogólnopolskim.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany