E-konferencja Matematyka „Liczy się nie tylko sprawdzian”

Dla nauczycieli
Udostępnij

Matematyka „Liczy się nie tylko sprawdzian”

Program:

  • Pierwsza lekcja po sprawdzianie – jak o napisanym sprawdzianie rozmawiać z uczniami?
  • Jak dobrze wykorzystać czas po sprawdzianie
  • Szóstoklasiści odchodzą a ja uczę dalej – jak wykorzystać na przyszłość tegoroczne doświadczenia
  • Lepsza edukacja matematyczna – nasze wspólne zadanie

Prowadzący: Henryk Szaleniec

Współprowadzący: Piotr Piskorski i Ewa Połys

Henryk Szaleniec – współzałożyciel i przewodniczący Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej, były dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    27 Wrz 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Zarządzanie projektami

    Zarządzanie projektami to zupełna nowość w podstawie programowej i realna szansa na rozbudzenie kreatywnościzaaktywizowanie młodzieży do realizacji własnych przedsięwzięć i inicjatyw. To także szansa na skuteczne budowanie postawy przedsiębiorczej, rozwój kompetencji przedsiębiorczych i poszerzenie świadomości ekonomicznej wśród młodych ludzi.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Cze 2023

    BiZNESOWE ŚRODY: Przedsiębiorczy człowiek

    Przedmiot biznes i zarządzanie stawia na praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności, dlatego zapraszamy przyszłych Nauczycieli BiZ na cykl bezpłatnych webinarów z zakresów: rozwoju umiejętności miękkich, zarządzania projektami i finansów osobistych.

    Na kolejnym spotkaniu przyjrzymy się przedsiębiorczości. Zaproponujemy nowoczesne metody pracy do wykorzystania na lekcji sprzyjające budowaniu zarówno swojej jak i uczniów, efektywności.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Cze 2023

    Bezpłatny webinar: Chronologia i formułowanie własnych opinii – dwa wyzwania edukacji historycznej

    14 czerwca 2023 roku (środa), w godzinach 17.00-18.00 zapraszamy historyków uczących w liceach i technikach na bezpłatny webinar: Chronologia i formułowanie własnych opinii – dwa wyzwania edukacji historycznej.