Matura 2015 – przygotowani na 100%!

Dla nauczycieli
Udostępnij

Program:

  • Strategie sukcesu – rozwijanie umiejętności przydatnych na każdym egzaminie
  • Język polski to nie dramat? Jak przygotować ucznia do nowej matury z języka polskiego
  • Matematyka, czyli rozpacz w kratkę? Wnioski z próbnych egzaminów przed maturą 2015 z matematyki
  • Intelektualne wyzwania efektywnej edukacji

 

Prowadzący:

Henryk Szaleniec – współzałożyciel i przewodniczący Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej, były dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie.

Agnieszka Fedorowicz, redaktorka podręczników WSiP.

Artur Dzigański – ekspert w zakresie diagnostyki edukacyjnej, nauczyciel polonista, wieloletni dyrektor liceum ogólnokształcącego, współpracownik Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, w latach 2008–2009 Małopolski Kurator Oświaty.

Piotr Ludwikowski  – nauczyciel matematyki, kierownik pracowni egzaminów maturalnych Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, autor wielu materiałów dydaktycznych.

Prof. Wiktor Askanas – wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, autor wielu książek, ekspertyz i opracowań naukowych z zakresu zarządzania strategicznego.

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]