Matura 2015 – przygotowani na 100%!

Dla nauczycieli
Udostępnij

Program:

  • Strategie sukcesu – rozwijanie umiejętności przydatnych na każdym egzaminie
  • Język polski to nie dramat? Jak przygotować ucznia do nowej matury z języka polskiego
  • Matematyka, czyli rozpacz w kratkę? Wnioski z próbnych egzaminów przed maturą 2015 z matematyki
  • Intelektualne wyzwania efektywnej edukacji

 

Prowadzący:

Henryk Szaleniec – współzałożyciel i przewodniczący Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej, były dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie.

Agnieszka Fedorowicz, redaktorka podręczników WSiP.

Artur Dzigański – ekspert w zakresie diagnostyki edukacyjnej, nauczyciel polonista, wieloletni dyrektor liceum ogólnokształcącego, współpracownik Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, w latach 2008–2009 Małopolski Kurator Oświaty.

Piotr Ludwikowski  – nauczyciel matematyki, kierownik pracowni egzaminów maturalnych Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, autor wielu materiałów dydaktycznych.

Prof. Wiktor Askanas – wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, autor wielu książek, ekspertyz i opracowań naukowych z zakresu zarządzania strategicznego.

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    20 Kwi 2021

    Planeta dzieci w świecie wartości!

    Zapraszamy do udziału w spotkaniu online Planeta dzieci. Prawda, dobro, piękno w świecie wartości!

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    22 Kwi 2021

    Notatki wizualne – jak zacząć? Narzędzia, korzyści, podstawowe elementy i zasady tworzenia.

    Obraz mówi więcej niż tysiąc słów, dlatego z ogromną przyjemnością zapraszamy do udziału w spotkaniu online, wprowadzającym w tematykę myślenia wizualnego, które odbędzie się 22 kwietnia o godz. 15.00

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    30 Mar 2021

    Uczniowie mają moc! Jak motywować młodych ludzi do działania? Część 2.

    30.03.2021 r. o godz. 15.00, zapraszamy do udziału w spotkaniu online wprowadzającym w tematykę motywacji wewnętrznej. Udział w szkoleniu pomoże w poznaniu odpowiednich sposobów angażowania uczniów do nauki.