Czas przełamać złą passę. Nowe podejście do matury z matematyki w zakresie podstawowym i rozszerzonym

Dla nauczycieli

repetytoria_WSiPRepetytoria i arkusze maturalne ZDASZ.TO

Repetytoria maturalne to kompletny materiał z 5 przedmiotów (matematyka, język polski, chemia, biologia, geografia) – teoria, arkusze maturalne, zadania i multimedia. Dostępne zarówno w wydaniu papierowym, jak i na interaktywnej platformie edukacyjnej.

Kup w sklepie

Udostępnij

E-konferencja dla nauczycieli matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych, poświęcona analizie głównych problemów maturzystów.Spotkanie poprowadził Piotr Ludwikowski – nauczyciel matematyki, kierownik pracowni egzaminów maturalnych Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, autor wielu materiałów dydaktycznych.

Program spotkania:

Część I. Jak pomóc maturzystom zdającym egzamin obowiązkowy?

  • Główne przyczyny niepowodzeń
  • Kilka propozycji dydaktycznych ukierunkowanych na przełamywanie trudności

Część II. Spostrzeżenia i wnioski po maturze 2015 na poziomie rozszerzonym

  • Typowe problemy zdających
  • Na co warto zwrócić uwagę, realizując nowe treści programowe.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany