Notatki wizualne – jak zacząć? Narzędzia, korzyści, podstawowe elementy i zasady tworzenia.

Dla dyrektorów i nauczycieli

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu otrzymasz drogą mailową po spotkaniu.
Ponadto, dla wszystkich uczestników spotkania przygotowany został materiał – niespodzianka, pomocny w uatrakcyjnieniu zajęć prowadzonych przez MS Teams. Materiał będzie dostępny do pobrania po zakończeniu spotkania.

Udostępnij

Obraz mówi więcej niż tysiąc słów, dlatego z ogromną przyjemnością zapraszamy do udziału w spotkaniu online, wprowadzającym w tematykę myślenia wizualnego, które odbędzie się 22 kwietnia o godz. 15.00.
Spotkanie poprowadzi Natalia Mikołajek, w społeczności internetowej znana jako Jadźka rysuje – ekspert od efektywnego notowania.

Podczas spotkania dowiesz się m.in.:

  • Czym są notatki wizualne?
  • Jakie są zasady ich tworzenia?
  • Jak zastosować je w pracy z uczniami?

 

NATALIA MIKOŁAJEK – psycholożka, trenerka i popularyzatorka myślenia wizualnego w Polsce. Odczarowuje rysowanie. Od 2014 roku udowadnia, że proste i schematyczne rysunki można wykorzystywać zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Uczy, jak to robić. Działa pod nazwą Jadźka Rysuje – jadzkarysuje.pl

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    20 Kwi 2021

    Planeta dzieci w świecie wartości!

    Zapraszamy do udziału w spotkaniu online Planeta dzieci. Prawda, dobro, piękno w świecie wartości!

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    30 Mar 2021

    Uczniowie mają moc! Jak motywować młodych ludzi do działania? Część 2.

    30.03.2021 r. o godz. 15.00, zapraszamy do udziału w spotkaniu online wprowadzającym w tematykę motywacji wewnętrznej. Udział w szkoleniu pomoże w poznaniu odpowiednich sposobów angażowania uczniów do nauki.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    10 Mar 2021

    Uczniowie mają moc! Jak motywować młodych ludzi do działania? Część 1.

    10.03.2021 r. (środa) zapraszamy do udziału w spotkaniu online wprowadzającym w tematykę motywacji zewnętrznej. Udział w szkoleniu pomoże w poznaniu odpowiednich sposobów angażowania uczniów do nauki.