V Ogólnopolski Dzień Planowania Kariery

Dla dyrektorów i nauczycieli
Udostępnij

Program:

 

10.00 Otwarcie spotkania i powitanie uczestników
10.15–10.45 Stwórz swoją własną markę i osiągnij sukces rekrutacyjny
Michał Majewski – magister psychologii, HR-owiec, trener biznesu, rekruter oraz mentor.
10.45–11.00 Egzamin? Zdasz.to! O tym, czego potrzebujesz, żeby sprawdzić się przed egzaminem gimnazjalnym i maturą.
11.00–11.30 Bądź jak start-up- wyprzedzaj innych, czyli jak mieć pomysł na własną karierę.
Anna Przetacznik-Sawka – doświadczony trener i manager w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim
Przerwa 5 minut
11.35–12.00 Jak wykorzystać uwagę rozmówcy i zrobić dobre wrażenie, czyli co zapada w pamięć?
Ewa Bensz-Smagała – pedagog, trener, nauczyciel akademicki, konsultant z zakresu doradztwa zawodowego dla młodzieży
12.00–12.30 Wyróżnij się – talent to Twoja moc!
Iwona Bobrowska-Budny – trener, Talent Management Mentor, konsultant metod analizy osobowości zawodowej, manager.
12.30 Zakończenie spotkania

 

Prelegenci:

Michał Majewski – magister psychologii, HR-owiec, trener biznesu, rekruter oraz mentor. Specjalizuje się w optymalizacji procesów rekrutacyjnych, pozyskiwaniu talentów i w rozwoju samoświadomości jako kluczowego elementu osiągania sukcesów w pracy.  Twórca programów szkoleniowych dedykowanych managerom oraz ekspertom. Koordynator kilkunastu projektów dotyczących zarządzania, przywództwa i zaangażowania oraz rozwoju kompetencji.

Anna Przetacznik-Sawka – doświadczony trener, manager, praktyk w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Ma 20-letnie doświadczenie w rozwijaniu, szkoleniu i rekrutacji pracowników w firmach z sektora finansowego, medycznego oraz medialnego. Kreowała i wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”: rekrutacja, szkolenia, ocena pracownicza. Najbardziej jednak interesuje się zarządzaniem kompetencjami pracowników i wytyczaniem indywidualnych ścieżek rozwoju. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania oraz Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych.

Ewa Bensz-Smagała – od 12 lat związana z edukacją, prowadzi grupowe i indywidualne konsultacje z zakresu doradztwa zawodowego dla młodzieży, treningi kreatywności, warsztaty oraz kursy technik pamięciowych i szybkiego czytania. Jest trenerem rad pedagogicznych w obszarze neurodydaktyki i metodyki nauczania oraz superwizorem placówek edukacyjnych z zakresu kreatywności i metod aktywizujących. Autorka artykułów dotyczących doradztwa zawodowego, przedsiębiorczości i efektywnego uczenia się. Regularnie publikuje w mediach tradycyjnych i internetowych, m.in.: Polska Presse, Gazeta Wyborcza, natemat.pl.  Prowadzi badania naukowe związane z efektywnością pamięci i percepcją.

Iwona Bobrowska-Budny – doświadczony trener, Talent Management Mentor, certyfikowany konsultant metod analizy osobowości zawodowej oraz manager i partner biznesowy w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Magister socjologii o specjalizacji Zarządzanie Organizacjami i Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowca akademicki oraz partner merytoryczny Center of Excellence Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim – jako manager lub partner biznesowy kreowała i wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”, m.in. programy rozwojowe dla pracowników i managerów o wysokim potencjale, programy Talent Management oraz przeprowadzała oceny potencjału kompetencyjnego.

 

Prowadzący:

Tomasz Biernacki – ukończył studia marketingu i reklamy na Wyższej Szkole Zarządzania / The Polish Open University oraz historię na Uniwersytecie Warszawskim, absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Szkoleniowiec, trener FRIS, praktyk wystąpień publicznych, ekspert ds. multimediów. Specjalizuje się w szkoleniach rozwijających umiejętności prezenterskie, kreatywnego myślenia, storytellingu oraz obsługi programów multimedialnych. Znawca i promotor komiksu.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Dlaczego język obcy zawodowy włączono do kwalifikacji i dlaczego ma być sprawdzany na egzaminie?

    Wyzwania stojące przed nauczycielem uczącym języka obcego zawodowego.
    Cele, jakie stawia sobie nauczyciel nauczający języka obcego zawodowego.
    Prezentacja zeszytu językowego Język angielski zawodowy dla technika informatyka i technika programisty zgodnego z podstawą programową z 2019 r.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Jakie zalety mają nowe podręczniki WSiP oraz jakie nowe materiały metodyczne udostępniamy w Klubie Nauczyciela?

    Prezentacja o zaletach nowych podręczników WSiP do nauki zawodu technik budownictwa.
    Nowe materiały dla zawodu w Klubie Nauczyciela na ucze.pl

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Jakie zalety mają nowe podręczniki WSiP oraz jakie nowe materiały metodyczne udostępniamy w Klubie Nauczyciela?

    Prezentacja o zaletach nowych podręczników WSiP do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości.
    Nowe materiały dla zawodów w Klubie Nauczyciela na ucze.pl