Pomiędzy historią, legendą a wyobraźnią

Dla dyrektorów i nauczycieli

Polecamy

szkolni-karty
Nowości do edukacji wczesnoszkolnej: „Szkolni Przyjaciele”,  „Nowi Tropiciele” oraz „Kalejdoskop ucznia”!

Zobacz

Udostępnij

E-onferencja dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej dotyczącą poszerzania świadomości historycznej.

Program

  • Pomiędzy historią, legendą a wyobraźnią. Drzwi gnieźnieńskie – jak ożywić zabytek. Pokaz multimedialny.
  • Przedstawienie nowości WSiP dla klas 1–3.

 

Prowadzący

Wojciech Kalwat – historyk, pedagog, popularyzator historii. Zajmuje się historią Polski XVIII i XIX w., dziejami powstania styczniowego, przeszłością Kielecczyzny oraz edukacją historyczną.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    27 Wrz 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Zarządzanie projektami

    Zarządzanie projektami to zupełna nowość w podstawie programowej i realna szansa na rozbudzenie kreatywnościzaaktywizowanie młodzieży do realizacji własnych przedsięwzięć i inicjatyw. To także szansa na skuteczne budowanie postawy przedsiębiorczej, rozwój kompetencji przedsiębiorczych i poszerzenie świadomości ekonomicznej wśród młodych ludzi.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Cze 2023

    BiZNESOWE ŚRODY: Przedsiębiorczy człowiek

    Przedmiot biznes i zarządzanie stawia na praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności, dlatego zapraszamy przyszłych Nauczycieli BiZ na cykl bezpłatnych webinarów z zakresów: rozwoju umiejętności miękkich, zarządzania projektami i finansów osobistych.

    Na kolejnym spotkaniu przyjrzymy się przedsiębiorczości. Zaproponujemy nowoczesne metody pracy do wykorzystania na lekcji sprzyjające budowaniu zarówno swojej jak i uczniów, efektywności.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Cze 2023

    Bezpłatny webinar: Chronologia i formułowanie własnych opinii – dwa wyzwania edukacji historycznej

    14 czerwca 2023 roku (środa), w godzinach 17.00-18.00 zapraszamy historyków uczących w liceach i technikach na bezpłatny webinar: Chronologia i formułowanie własnych opinii – dwa wyzwania edukacji historycznej.