Jak się uczyć? Czyli różne style i metody zdobywania wiedzy.

Dla nauczycieli

pozadotacyjne4

Dotacja MEN 2016

Zapoznaj się z ofertą WSiP w ramach dotacji MEN

button_zamowien

zdaszTo_logo

Jedyna taka oferta kursów online dla maturzystów i gimnazjalistów

Przejdź do serwisu

Udostępnij

Zapraszamy na retransmisję e-konferencji, podczas której mówiliśmy o różnych stylach uczenia się, przedstawiliśmy rady psychologów i podpowiadaliśmy, jakie metody uczenia się będą najskuteczniejsze dla Twoich uczniów i jak pomóc im zaplanować naukę. Zaprezentowaliśmy też ogólnopolski raport wyników Próbnego Egzaminu Gimnazjalnego z WSiP dla klas trzecich.

Program:

  • Próbny Egzamin Gimnazjalny z WSiP dla klas trzecich – ogólnopolski raport wyników. Analiza ilościowa i jakościowa.
  • Poradnik Jak się uczyć? Różne style i metody uczenia się
  • Ogłoszenie wyników konkursu dla szkół i uczniów – najlepsze wyniki w Próbnym Egzaminie Gimnazjalnym z WSiP dla klas trzecich.
  • Plan diagnoz przedmiotowych i próbnych egzaminów z WSiP w roku szkolnym 2015/2016


Prowadzący
:
Beata Dorczak – psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z uczniami i nauczycielami. Absolwentka Wydziału Filologiczno-Historycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego na specjalizacji klinicznej i wychowawczej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z dziećmi i młodzieżą. W ramach pracy w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej obok działań diagnostyczno-terapeutycznych prowadziła również warsztaty dla nauczycieli i rodziców, a także zajęcia dla dzieci w temacie bezpiecznych zachowań.

Dla uczestników e-konferencji:

  • Psychotest dla uczniów Poznaj swoje preferencje uczenia się!
  • Poradnik dla ucznia. Jak się uczyć? cz. 1 i 2

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]