Przeprowadź pasjonujące lekcje przed maturą 2015! Optyka falowa w doświadczeniach i zadaniach

Dla nauczycieli
Udostępnij

Jak wykonać doświadczenia z optyki falowej – ciekawie, tanio i w warunkach szkolnych?
Jak rozwiązywać zadania podczas matury 2015, aby zostały dobrze ocenione?

Zapraszamy na konferencję online, w trakcie której odpowiemy na te pytania. Grzegorz F. Wojewoda – fizyk, nauczyciel z 20-letnim stażem i doradca metodyczny, przewodniczący zespołu egzaminatorów egzaminu maturalnego z fizyki OKE w Gdańsku – opowie Państwu o zjawiskach interferencji, dyfrakcji i polaryzacji. Pokaże, w jaki sposób wykorzystywać w doświadczeniach ławy optyczne, siatki dyfrakcyjne, polaryzatory itp. – i jak te same doświadczenia wykonać za pomocą sprzętu dostępnego dla wszystkich uczniów. Omówi zadania z arkusza maturalnego i wyjaśni, na co zwracają uwagę egzaminatorzy.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany