Wiem z doświadczenia. Przygotowanie do matury z fizyki rozpoczyna się… w szkole podstawowej

Dla nauczycieli

repetytoria_WSiPRepetytoria i arkusze maturalne ZDASZ.TO

Teoria, arkusze maturalne, zadania i multimedia z 6 przedmiotów. Dostępne w wydaniu papierowym i na interaktywnej platformie edukacyjnej.

Kup w sklepie

logotyp_klasowkiWygeneruj sprawdzian w 3 minuty!

Przejdź do serwisu

Udostępnij

W jaki sposób przypomnieć uczniom omawiane na wcześniejszych etapach edukacyjnych tematy, żeby łatwiej było je zrozumieć i zapamiętać? Maturzystów obowiązuje przecież znajomość całej podstawy programowej z fizyki, nie tylko tych zagadnień, które zostały ujęte w wymaganiach na poziomie rozszerzonym.  

 Zapraszamy na e-konferencję dla nauczycieli fizyki w szkołach ponadgimnazjalnych.

W programie m.in. ciekawe doświadczenia z zakresu:

  • fizyki jądrowej,
  • rozszerzalności temperaturowej ciał,
  • drgań i fal mechanicznych,
  • szybkości (nie) do zmierzenia, czyli pomiaru szybkości dźwięku i światła w pracowni fizycznej.

Spotkanie poprowadził Adam Blokesz – nauczyciel fizyki, autor publikacji edukacyjnych i naukowych, doktorant Instytutu Fizyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    20 Kwi 2021

    Planeta dzieci w świecie wartości!

    Zapraszamy do udziału w spotkaniu online Planeta dzieci. Prawda, dobro, piękno w świecie wartości!

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    22 Kwi 2021

    Notatki wizualne – jak zacząć? Narzędzia, korzyści, podstawowe elementy i zasady tworzenia.

    Obraz mówi więcej niż tysiąc słów, dlatego z ogromną przyjemnością zapraszamy do udziału w spotkaniu online, wprowadzającym w tematykę myślenia wizualnego, które odbędzie się 22 kwietnia o godz. 15.00

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    30 Mar 2021

    Uczniowie mają moc! Jak motywować młodych ludzi do działania? Część 2.

    30.03.2021 r. o godz. 15.00, zapraszamy do udziału w spotkaniu online wprowadzającym w tematykę motywacji wewnętrznej. Udział w szkoleniu pomoże w poznaniu odpowiednich sposobów angażowania uczniów do nauki.