Wiem z doświadczenia. Przygotowanie do matury z fizyki rozpoczyna się… w szkole podstawowej

Dla nauczycieli

repetytoria_WSiPRepetytoria i arkusze maturalne ZDASZ.TO

Teoria, arkusze maturalne, zadania i multimedia z 6 przedmiotów. Dostępne w wydaniu papierowym i na interaktywnej platformie edukacyjnej.

Kup w sklepie

logotyp_klasowkiWygeneruj sprawdzian w 3 minuty!

Przejdź do serwisu

Udostępnij

W jaki sposób przypomnieć uczniom omawiane na wcześniejszych etapach edukacyjnych tematy, żeby łatwiej było je zrozumieć i zapamiętać? Maturzystów obowiązuje przecież znajomość całej podstawy programowej z fizyki, nie tylko tych zagadnień, które zostały ujęte w wymaganiach na poziomie rozszerzonym.  

 Zapraszamy na e-konferencję dla nauczycieli fizyki w szkołach ponadgimnazjalnych.

W programie m.in. ciekawe doświadczenia z zakresu:

  • fizyki jądrowej,
  • rozszerzalności temperaturowej ciał,
  • drgań i fal mechanicznych,
  • szybkości (nie) do zmierzenia, czyli pomiaru szybkości dźwięku i światła w pracowni fizycznej.

Spotkanie poprowadził Adam Blokesz – nauczyciel fizyki, autor publikacji edukacyjnych i naukowych, doktorant Instytutu Fizyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany