Rola giełdy papierów wartościowych w gospodarce i inwestowaniu na rynku kapitałowym.

Dla nauczycieli

WosHis_WSiP

Dotacja MEN 2016

Zapoznaj się z ofertą WSiP w ramach dotacji MEN

button_zamowien

Udostępnij

13 kwietnia odbyła się e-konferencja dla nauczycieli historii i WOS-u w gimnazjum oraz historii i społeczeństwa w szkole podstawowej. Spotkanie poprowadził Piotr Kur.

Program:

  1. Jeśli będziesz uczył WOS-u od klasy 2.  – wybierz bieżące informacje i wygodę nauczania z Wiedzą o społeczeństwie
  2. Rola Giełdy Papierów Wartościowych w gospodarce i inwestowaniu na rynku kapitałowym – wykład popularnonaukowy:
  • giełda jako barometr gospodarki;
  • inwestycje na giełdzie – akcje obligacje i kontakty terminowe;
  • najważniejsze zasady inwestowania i oszczędzania.
  1. Jak wygląda oferta WSiP do historii i WOS-u w szkole podstawowej i gimnazjum w kolejnym roku dotacji?

Prowadzący: Piotr Kur – aktywny nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem, uczący etyki, filozofii, przedsiębiorczości i WOS-u. Dodatkowo pełni funkcję koordynatora Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej z ramienia Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Prywatnie interesuje się polityką krajową i międzynarodową, rynkiem kapitałowym, makroekonomią i psychologią społeczną

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    18 Sty 2018

    Cykl lekcji instruktażowych Gram w szachy : Lekcja 4

    Czwarta z cyklu 10 lekcji instruktażowych, dzięki którym nauczyciele będą mogli przekazać uczniom wiedzę, w jaki sposób rozpocząć wielką przygodę z szachami. Podczas czwartej lekcji zostaną zaprezentowane ruchy szachowego gońca.

  • Dla nauczycieli

    18 Gru 2017

    Cykl lekcji instruktażowych Gram w szachy : Lekcja 3

    Trzecia z cyklu 10 lekcji instruktażowych, dzięki którym nauczyciele będą mogli przekazać uczniom wiedzę, w jaki sposób rozpocząć wielką przygodę z szachami. Tematem trzeciej lekcji jest szachowa wieża.

  • Dla nauczycieli

    14 Gru 2017

    Lekcje programowania – część 3.

    Zapraszamy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na trzecią lekcję o nauce programowania.