S jak Stres – jak pomóc uczniom radzić sobie ze stresem przed egzaminami i sprawdzianami

Udostępnij

Zapraszamy na e-spotkanie S jak Stres jak pomóc uczniom radzić sobie ze stresem przed egzaminami i sprawdzianami oraz na krótki warsztat z technik relaksacyjnych

W spotkaniu udział wezmą:

  • Patrycja Frania – pedagog dziecięca i psychoterapeutka;
  • Beata Bryś – dr nauk humanistycznych, nauczycielka języka polskiego i historii oraz Rzecznik Praw Ucznia w SP nr 2 we Wrocławiu;
  • Barbara –Dubiecka-Kruk – nauczycielka matematyki; współautorka wielu publikacji WSiP.

Podczas spotkania nasi eksperci opowiedzą:

  • Czym jest stres i jakie są przyczyny stresu w szkole?
  • Jakie są objawy stresu szkolnego i jak je rozpoznać?
  • Jakie zagrożenia płyną ze zbyt długo utrzymującego się uczniowskiego stresu?
  • O czynnikach wpływających na motywowanie uczniów do systematycznej pracy.
  • O sposobach na rozładowanie stresu przed egzaminem, sprawdzianem, kartkówką.

Obejrzyj warsztat

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    24 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 3

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    10 Lut 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 2

    Metoda Dobrego Startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]

  • Dla nauczycieli

    27 Sty 2020

    Dobry Start według profesor Marty Bogdanowicz część 1

    Metoda dobrego startu Metoda, która w założeniu łączy: słuch (pracę z piosenką), ruch (zajęcia ruchowe), wzrok (analizę wzorów), dotyk (wodzenie palcem po śladzie), sprawność manualną (kreślenie wzorów). Jej celem jest usprawnienie i integracja systemów: słuchowego, wzrokowego, kinestetyczno-ruchowego, kształcenie lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni. Metoda wspiera harmonijny rozwój psychomotoryczny dziecka oraz przygotowuje do nauki czytania i pisania.   Prowadząca PROFESOR MARTA BOGDANOWICZ Autorka Metody […]