PLASTYKA w szkole – wiedza, praktyka, inspiracja

Dla nauczycieli
Udostępnij

Przebieg spotkania będzie rozwinięciem hasła otwierającego prezentację podręczników .

A zatem przyniesie ono odpowiedzi na pytania:

  • Jak podręcznik ujmuje trudne zagadnienia z wiedzy o sztuce?
  • Dlaczego ćwiczenia plastyczne są ważne?
  • Jak zorganizować warsztat plastyczny, aby praca była dla ucznia przyjemnością?
  • Jakie pytania postawić uczniom, aby zrealizowana lekcja stała się inspiracją do samodzielnych działań twórczych?

W przygotowanych warsztatach plastycznych wezmą udział dzieci z klas 4 – 6.

 

Prowadząca:

Barbara Neubart absolwentka Wydz. Rzeźby na ASP w Warszawie, wieloletni nauczyciel plastyki na wszystkich szczeblach edukacji szkolnej, współautorka podręczników Plastyka i autorka kilku serii zeszytów ćwiczeń plastycznych dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, przez 11 lat – metodyk kształcenia plastycznego w Studium Pedagogicznym przy ASP w Warszawie.

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży gastronomicznej (HGT)

    Omawiane zagadnienia: Zawody przyporządkowane do branży Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Cele kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Warunki kształcenia Projekt podstawy programowej w branży  gestronomicznej   Prowadzący: Anna Kmiołek-Gizara – kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, nauczyciel dyplomowany