PLASTYKA w szkole – wiedza, praktyka, inspiracja

Dla nauczycieli
Udostępnij

Przebieg spotkania będzie rozwinięciem hasła otwierającego prezentację podręczników .

A zatem przyniesie ono odpowiedzi na pytania:

  • Jak podręcznik ujmuje trudne zagadnienia z wiedzy o sztuce?
  • Dlaczego ćwiczenia plastyczne są ważne?
  • Jak zorganizować warsztat plastyczny, aby praca była dla ucznia przyjemnością?
  • Jakie pytania postawić uczniom, aby zrealizowana lekcja stała się inspiracją do samodzielnych działań twórczych?

W przygotowanych warsztatach plastycznych wezmą udział dzieci z klas 4 – 6.

 

Prowadząca:

Barbara Neubart absolwentka Wydz. Rzeźby na ASP w Warszawie, wieloletni nauczyciel plastyki na wszystkich szczeblach edukacji szkolnej, współautorka podręczników Plastyka i autorka kilku serii zeszytów ćwiczeń plastycznych dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, przez 11 lat – metodyk kształcenia plastycznego w Studium Pedagogicznym przy ASP w Warszawie.

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    23 Maj 2022

    Lekcje zawodowe po nowemu

    Serdecznie zapraszamy wszystkich nauczycieli i dyrektorów szkół na cykl spotkań Lekcje zawodowe po nowemu. Na spotkaniach podpowiemy, jak prowadzić lekcje atrakcyjne dla uczniów z wykorzystaniem materiałów przygotowanych przez WSiP.
    Zarejestrowani nauczyciele otrzymają certyfikat uczestnictwa w spotkaniu online.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    19 Maj 2022

    TIK na niemieckim – TRZY proste i sprawdzone sposoby na zaangażowanie oraz zaciekawienie uczniów podczas lekcji

    W czwartek 19 maja o godzinie 17:00 zapraszamy na e-spotkanie z naszą ekspertką Martą Florkiewicz-Borkowską. Porozmawiamy o narzędziach TIK, które warto wykorzystać na lekcjach języka niemieckiego. Będzie bardzo inspirująco!

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    17 Maj 2022

    Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych. Jak wspierać odporność psychiczną dzieci i dorosłych?

    17 maja odbyło się e-spotkanie z naszą ekspertką dr Moniką Baryłą-Matejczuk.
    Rozmowa dotyczyła sytuacji kryzysowych w zawodzie nauczyciela, ale nie tylko.