Trenować czy testować? Rola nauczyciela w drodze do sukcesu edukacyjnego ósmoklasistów

Dla nauczycieli
Udostępnij

Podczas spotkania będą omówione wybrane czynniki sprzyjające osiąganiu sukcesu ucznia, w tym również na egzaminie ósmoklasisty. Szczególną rolę w drodze do tego sukcesu mają do odegrania nauczyciele. Zostaną zatem zaproponowane i opisane działania, jakie może podjąć nauczyciel, aby wesprzeć ucznia w poznawaniu matematyki. Na podstawie współczesnej wiedzy o procesach uczenia się będą także podane przykłady sposobów wpływających korzystnie na zapewnienie efektywności nauki.
 

Prowadząca:

Barbara Dubiecka-Kruk – nauczycielka matematyki, autorka podręczników szkolnych WSiP.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    11 Paź 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Jak bronić się przed manipulacją?

    Manipulacja, to słowo, które słyszymy często i w różnych kontekstach. Nie wszyscy jednak wiemy, czym charakteryzują się różne techniki manipulacji, dlaczego są stosowane i wreszcie, jak można się bronić przed ich negatywnymi skutkami.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    27 Wrz 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Zarządzanie projektami

    Zarządzanie projektami to zupełna nowość w podstawie programowej i realna szansa na rozbudzenie kreatywnościzaaktywizowanie młodzieży do realizacji własnych przedsięwzięć i inicjatyw. To także szansa na skuteczne budowanie postawy przedsiębiorczej, rozwój kompetencji przedsiębiorczych i poszerzenie świadomości ekonomicznej wśród młodych ludzi.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Cze 2023

    BiZNESOWE ŚRODY: Przedsiębiorczy człowiek

    Przedmiot biznes i zarządzanie stawia na praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności, dlatego zapraszamy przyszłych Nauczycieli BiZ na cykl bezpłatnych webinarów z zakresów: rozwoju umiejętności miękkich, zarządzania projektami i finansów osobistych.

    Na kolejnym spotkaniu przyjrzymy się przedsiębiorczości. Zaproponujemy nowoczesne metody pracy do wykorzystania na lekcji sprzyjające budowaniu zarówno swojej jak i uczniów, efektywności.