Uczeń aktywny na lekcji języka niemieckiego… Łatwo powiedzieć?

Dla nauczycieli
Udostępnij

Program

Jak wzmacniać uczniowskie zaangażowanie?

Magdalena Bogusławska, dyrektor Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych

Schüleraktivierender DaF-Unterricht: Leichter gesagt als getan?

  • Schüleraktivierung als dringende Notwendigkeit oder unnötige Zeitverschwendung?
  • Heterogenität der Sprachlerngruppen und die sich daraus ergebenden Konsequenzen für den FSU
  • Grundsätze effektiven Lernens
  • Beispiele für ausgewählte Aktivierungsmaßnahmen im Sprachunterricht

dr Katarzyna Hnatik, adiunkt w Zakładzie Języka Niemieckiego w Instytucie Filologii Germańskiej Uniwersytetu Opolskiego, nauczyciel w NKJO w Jastrzębiu-Zdroju

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Dlaczego język obcy zawodowy włączono do kwalifikacji i dlaczego ma być sprawdzany na egzaminie?

    Wyzwania stojące przed nauczycielem uczącym języka obcego zawodowego.
    Cele, jakie stawia sobie nauczyciel nauczający języka obcego zawodowego.
    Prezentacja zeszytu językowego Język angielski zawodowy dla technika informatyka i technika programisty zgodnego z podstawą programową z 2019 r.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Jakie zalety mają nowe podręczniki WSiP oraz jakie nowe materiały metodyczne udostępniamy w Klubie Nauczyciela?

    Prezentacja o zaletach nowych podręczników WSiP do nauki zawodu technik budownictwa.
    Nowe materiały dla zawodu w Klubie Nauczyciela na ucze.pl

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Wrz 2020

    Jakie zalety mają nowe podręczniki WSiP oraz jakie nowe materiały metodyczne udostępniamy w Klubie Nauczyciela?

    Prezentacja o zaletach nowych podręczników WSiP do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości.
    Nowe materiały dla zawodów w Klubie Nauczyciela na ucze.pl