Uczeń aktywny na lekcji języka niemieckiego… Łatwo powiedzieć?

Dla nauczycieli
Udostępnij

Program

Jak wzmacniać uczniowskie zaangażowanie?

Magdalena Bogusławska, dyrektor Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych

Schüleraktivierender DaF-Unterricht: Leichter gesagt als getan?

  • Schüleraktivierung als dringende Notwendigkeit oder unnötige Zeitverschwendung?
  • Heterogenität der Sprachlerngruppen und die sich daraus ergebenden Konsequenzen für den FSU
  • Grundsätze effektiven Lernens
  • Beispiele für ausgewählte Aktivierungsmaßnahmen im Sprachunterricht

dr Katarzyna Hnatik, adiunkt w Zakładzie Języka Niemieckiego w Instytucie Filologii Germańskiej Uniwersytetu Opolskiego, nauczyciel w NKJO w Jastrzębiu-Zdroju

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    24 Lis 2022

    Panel autorski – dyskusja, porady, nowości. Kompleksowo do nowej matury z języka polskiego.

    W czwartek, 24 listopada 2022 roku, w godzinach 17.00-18.00 odbyło się e-spotkanie, podczas którego autorzy podręcznika Oblicza epok.1.2 Nowa edycja, zaprezentowali zmiany, wprowadzone w odpowiedzi na nowe wymagania maturalne.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    09 Lis 2022

    Jak skutecznie przygotować uczniów do matury
    z języka polskiego?

    W środę, 9 listopada 2022 roku, w godzinach 17.00-18.00 zapraszamy na webinar: „Jak skutecznie przygotować uczniów do matury z języka polskiego?”.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    09 Lis 2022

    Jak skutecznie przygotować uczniów do matury
    z matematyki?

    W środę, 9 listopada 2022 roku, w godzinach 17.00-18.00 zapraszamy na webinar: „Jak skutecznie przygotować uczniów do matury z matematyki?”.