Ustawa podręcznikowa w szkole ponadgimnazjalnej. Nowe zadania i obowiązki dyrektora szkoły.

Dla dyrektorów
Udostępnij

Program

  • Nowe zadania i obowiązki dyrektora szkoły ponadgimnazjalnej wynikające z tzw. ustawy podręcznikowej.
  • Nowe aprobaty MEN. Jak zmieniły się podręczniki w 2015 r.
  • Dyrektor menedżerem i przywódcą, czyli o skutecznej mediacji i stylach podejmowania decyzji.

 

Spotkanie prowadzi:

Magdalena Bogusławska – Dyrektor Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych.

 

Gośćmi spotkania są:

Cezary Kocon – Naczelnik Wydziału Oświaty dla Dzielnicy Mokotów w Warszawie
Anita Omelańczuk – Dyrektor XXXIV Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi
im. Miguela de Cervantesa w Warszawie

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Egzamin po nowemu, czyli co trzeba wiedzieć o nowym egzaminie zawodowym

    Omawiane zagadnienia: Dla kogo przeznaczony jest egzamin? Przeprowadzanie egzaminu Zasady oceniania i obliczanie wyniku egzaminu Warunki wydania dyplomu Skutki nieprzystąpienia do egzaminu przez uczniów i słuchaczy   Prowadzący: Tomasz Filek – starszy egzaminator w Wydziale Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie, koordynator w procesie tworzenia materiałów egzaminacyjnych w branży teleinformatycznej  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych