VI Ogólnopolski Dzień Planowania Kariery. Samorozwój kluczem do sukcesu!

Dla dyrektorów i nauczycieli
Poznaj nowość WSiP

Wyjątkowa publikacja
„100 na 100. Antologia komiksu na stulecie odzyskania niepodległości”.

Zobacz

Udostępnij

Retransmisja kolejnej edycji spotkania dla uczniów i nauczycieli, w którym udział wzięli znakomici eksperci w dziedzinie samodoskonalenia i rozwijania własnego potencjału.

Program

  • Najważniejsze pytanie w karierze.
  • Komiks jako niestandardowa pomoc w nauce.
  • Chcę być kimś – aplikacja życiowego sukcesu.

 

Gość specjalny

Michał Zawadka – autor bestsellerowej serii książek dla młodzieży pt. Chcę być kimś.

 

Prelegenci

  • Michał Zawadka – pisarz, autor książek motywacyjnych i społecznych dla dzieci i młodzieży. Optymista. Mówca inspiracyjno-motywacyjny. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Założyciel wydawnictwa Mind&Dream. W 2013 roku nominowany do Głównej Nagrody za Upowszechnianie Czytelnictwa Polskiej Sekcji IBBY. Ma za sobą ponad 500 spotkań autorskich. Autor i twórca programów warsztatowych dla dzieci i młodzieży oraz szkoleń i konferencji dla nauczycieli oraz rodziców. Przez ostatnie 4 lata w jego szkoleniach i warsztatach wzięło udział ponad 30 000 uczestników. Trener wystąpień publicznych, komunikacji i sztuki słowa. Mistrz Polski Przemówień Publicznych. Przemawiał na jednej scenie obok Jacka Canfielda, Johna C. Maxwella, Briana Tracy’ego, Richarda Denny’ego, Roberta Cialdiniego, Sebastiana Kotowa, Jacka Walkiewicza, Mateusza Grzesiaka, Roberta Kroola, Kamili Rowińskiej, Iwony Majewskiej-Opiełki i innych. Zagrał ponad 1400 przedstawień teatralnych na różnych kontynentach. Na scenie spędził ponad 8000 godzin. Prowadzi największe wydarzenia biznesowe w kraju.
  • Dr Andrzej Kuśmierz – wykładowca w Katedrze Strategii Akademii Leona Koźmińskiego, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, programu Top500 Innovators w Uniwersytecie Stanforda oraz Leadership Academy for Poland.
    Prowadzi doradztwo, wykłady oraz warsztaty z obszarów strategii, przywództwa oraz e-biznesu. Doradza przedsiębiorstwom z branży IT, telekomunikacyjnej i medycznej. Jest promotorem oraz recenzentem ponad 100 projektów doradczych (związanych ze startupami, restrukturyzacją, wdrażaniem strategii) prowadzonych w ramach programów Executive MBA i Kozminski MBA. Jest autorem i współautorem studiów przypadku oraz publikacji naukowych z zakresu strategii, przywództwa i zarządzania zmianą.
    Wspiera innowacje współpracując z funduszami i z naukowcami, którzy chcą zmienić swoje idee w biznes. Założyciel i CEO Idea2Business (organizacja budująca nowe firmy) oraz platformy dla inwestorów prywatnych.
    Współzałożyciel, lider i autor programu Warszawskiego Akceleratora Technologicznego WAW.ac.
    Mentor w programie akceleracyjnym WAW.ac, w konkursie dla start up’ów Intel Global Challenge, w DT WARP w hub:raum oraz w Challenge Up. Jest również mentorem dla młodych naukowców w programie Top Minds, wspólnym projekcie Komisji Fulbrighta i Top500 Innovators.
  • Andrzej Dusiewicz – historyk specjalizujący się w historii XIX i XX w., nauczyciel historii i WOS w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Klementyny Hoffmanowej (1993–2001) i XVII Liceum Ogólnokształcącym im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego (1996–1997), od 2001 r. redaktor merytoryczny w wydawnictwach edukacyjnych. W 2007 r. współpracował przy obudowie dydaktycznej z Andrzejem Wajdą przy filmie Katyń i w 2011 Jerzym Hoffmanem przy filmie Bitwa Warszawska 1920 r. Jest autorem książek z serii „Historyczne Bitwy” – Tarutino 1812 (2004) i Smoleńsk 1812 (2007) oraz współautorem dwóch albumów historycznych wydanych przez wydawnictwo Karabela: Wojsko Polskie w służbie Napoleona. Legiony Polskie we Włoszech. Legia Naddunajska. Legia Polsko-Włoska. Legia Północna (2010) oraz Wojsko Księstwa Warszawskiego. Generałowie, adiutanci, sztaby (2017). Współautor podręcznika do szkół ponadgimnazjalnych Historia. Po prostu (jako Jędrzej Smoleński, WSiP 2012). Od 2012 r. kieruje we WSiP polsko-niemieckim projektem podręcznika do nauki historii Europa. Nasza historia. W projekcie 100 na 100 był konsultantem historycznym wszystkich komiksów oraz autorem wstępów historycznych.

Prowadzący

  • Michał Margański – dziennikarz radiowy, dj, promotor jazzu i muzyki elektronicznej. Od 2003r. związany z Polskim Radiem. Wcześniej pracował w stacjach komercyjnych m.in. w Radiu Jazz. W Programie Trzecim Polskiego Radia w autorskich audycjach AnagrammarganA i  Potrójne Pasmo Przenoszenia  prezentuje muzykę wyrastającą z jazzu i elektroniki. W cyklu Nauka słuchania porusza zarówno kwestie związane z kulturą i technikami słuchania muzyki jak i analizuje razem z zaproszonymi gośćmi, czym jest w dzisiejszych czasach słuch, dźwięk  i cisza. Od kilkunastu lat zajmuje się także miksowaniem muzyki. W 2006 roku odebrał nagrodę przyznaną przez kapitułę Międzynarodowego Festiwalu Radiowego odbywającego się pod patronatem Europejskiej Unii Radiowo – Telewizyjnej za cykle nadawane w Programie Trzecim Polskiego Radia.

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    09 Lis 2021

    Wellbeing w pracy nauczyciela. Jak dbać o równowagę psychiczną po miesiącach nauki zdalnej?

    9 listopada 2021 roku, w godzinach 17:30–18:15 zapraszamy wszystkich nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej na e-spotkanie, podczas którego porozmawiamy o wpływie pandemii i nauki zdalnej na komfort pracy, równowagę psychiczną oraz wyzwania, z jakimi mierzą się nauczyciele po powrocie do szkół.
     
    Spotkanie poprowadzi dr Monika Baryła-Matejczuk – psycholog , psychoedukator i wykładowca na wydziale Psychopedagogiki i Pedagogiki w Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie,
    autorka publikacji na temat osobistego i zawodowego funkcjonowania nauczycieli, rutynowej aktywności zawodowej, psychologii pozytywnej, zdrowia psychicznego i wsparcia psychologicznego.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    18 Lis 2021

    Co dalej po egzaminie ósmoklasisty, jak pomóc uczniom wybrać właściwy kierunek kształcenia?

    W czwartek, 18 listopada 2021 roku, w godzinach 15.30–16.30 zapraszamy na e-spotkanie:
    Co dalej po egzaminie ósmoklasisty, jak pomóc uczniom wybrać właściwy kierunek kształcenia?

    Cel spotkania:
    • zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności realizacji elementów poradnictwa zawodowego na lekcjach w klasach 7 i 8 szkoły podstawowej.

    Szczegółowy zakres tematyczny:
    • jak wpleść elementy poradnictwa zawodowego do realizacji na lekcjach przedmiotowych i wychowawczych w szkole podstawowej?
    • jak realizować te zajęcia w ciekawy sposób – prezentacja nowych metod, narzędzi i aplikacji,
    • jak zmotywować młodych ludzi do aktywnego planowania swojej kariery?

    Metody i formy pracy:
    • prezentacja, mini-grywalizacja – interaktywna gra z nagrodami.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    21 Paź 2021

    Nie taka lektura straszna… – jak przekonać uczniów do czytania? Czytelnictwo nastolatków vs egzamin ósmoklasisty

    W czwartek, 21 października 2021 roku, w godzinach 15.30 – 16.30 odbyło się e-spotkanie: Nie taka lektura straszna… – jak przekonać do tego ucznia? Czytelnictwo nastolatków vs egzamin ósmoklasisty   Spotkanie poprowadziła Anna Krupanek – nauczycielka języka polskiego, nauczyciel wspomagający, oligofrenopedagog, rewalidator, książkoholiczka i miłośniczka przyrody. Pani Anna stara się zarażać uczniów swoimi pasjami oraz […]