Zmiany w podstawie programowej w branży informatycznej (INF, ELM, ELE)

Dla dyrektorów i nauczycieli

Oferta zgodna z podstawą programową 2019 – podręcznik do kwalifikacji INF.02 cz. 1, cz. 2 i cz. 3
Udostępnij

Omawiane zagadnienia:

  • Zawody przyporządkowane do branży
  • Minimalna liczba godzin kształcenia w zawodzie technik informatyk
  • Projekt podstawy programowej w branży
  • Podobieństwa i różnice w celach kształcenia
  • Przykłady różnic w podstawach programowych dla zawodu technik informatyk
  • Nowy zawód – technik programista

Prowadzący:

Krzysztof Pytel – nauczyciel przedmiotów zawodowych w ZSP nr 1 w Sieradzu, adiunkt Uniwersytetu Łódzkiego. Egzaminator i arbiter egzaminów E12, E13, E14 oraz maturalnego z informatyki. Autor podręczników

 

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Reforma 2019 – o zmianach w organizacji i strukturze kształcenia branżowego, nowej klasyfikacji zawodów i nowej podstawie programowej

    Omawiane zagadnienia: 3 podstawy programowe Formy kształcenia Nowe zawody, nowe nazwy zawodów Klasyfikacja zawodów szkolnictwa branżowego Nowa podstawa programowa Szkolenia branżowe dla nauczycieli Staże uczniowskie Prowadzący: Agnieszka Płazińska – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu zawodowego, autor i recenzent zadań egzaminacyjnych, od 2013 r. pracownik Wydziału Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Egzamin po nowemu, czyli co trzeba wiedzieć o nowym egzaminie zawodowym

    Omawiane zagadnienia: Dla kogo przeznaczony jest egzamin? Przeprowadzanie egzaminu Zasady oceniania i obliczanie wyniku egzaminu Warunki wydania dyplomu Skutki nieprzystąpienia do egzaminu przez uczniów i słuchaczy   Prowadzący: Tomasz Filek – starszy egzaminator w Wydziale Egzaminów Zawodowych OKE w Krakowie, koordynator w procesie tworzenia materiałów egzaminacyjnych w branży teleinformatycznej  

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    25 Kwi 2019

    Zmiany w podstawie programowej w branży ekonomicznej (EKA)

    Omawiane zagadnienia: Cele reformy kształcenia zawodowego 2019 Zmiany w kształceniu zawodowym od 2019 r. Podstawa programowa kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego Projekt podstawy programowej w branży Przykładowe kryteria weryfikacji efektów kształcenia Minimalna liczna godzin kształcenia w zawodzie technik ekonomista Technik rachunkowości – po raz pierwszy nauczany w technikum   Prowadzący: Artur Dzigański – Dyrektor Kształcenia Zawodowego w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych