Zmiany w podstawie programowej w branży turystyczno-hotelarskiej (HGT)

Dla dyrektorów i nauczycieli

Oferta zgodna z podstawą programową 2019:

  • Podręcznik do kwalifikacji HGT.03 cz. 1 i cz. 2
  • e-Poradnik (rozkład materiału, scenariusz lekcji z kartą pracy, test)
  • Zbiór zadań
Udostępnij

Omawiane zagadnienia:

  • Zawody przyporządkowane do branży
  • Ramowe plany nauczania a ilości godzin
  • Projekt podstawy programowej w branży
  • Podstawowe różnice w podstawach programowych z 2017 i 2019 r.
  • Cele i warunki kształcenia

Prowadzący:

Grzegorz Wolak – wykładowca w Krakowskiej Akademii  im. A. F. Modrzewskiego, ekspert z zakresu hotelarstwa i gastronomii, wieloletni dyrektor hoteli w Krakowie, nauczyciel, autor podręczników do hotelarstwa i turystyki, egzaminator OKE

Zobacz inne spotkania

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    11 Paź 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Jak bronić się przed manipulacją?

    Manipulacja, to słowo, które słyszymy często i w różnych kontekstach. Nie wszyscy jednak wiemy, czym charakteryzują się różne techniki manipulacji, dlaczego są stosowane i wreszcie, jak można się bronić przed ich negatywnymi skutkami.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    27 Wrz 2023

    BiZNESOWE ŚRODY – Zarządzanie projektami

    Zarządzanie projektami to zupełna nowość w podstawie programowej i realna szansa na rozbudzenie kreatywnościzaaktywizowanie młodzieży do realizacji własnych przedsięwzięć i inicjatyw. To także szansa na skuteczne budowanie postawy przedsiębiorczej, rozwój kompetencji przedsiębiorczych i poszerzenie świadomości ekonomicznej wśród młodych ludzi.

  • Dla dyrektorów i nauczycieli

    14 Cze 2023

    BiZNESOWE ŚRODY: Przedsiębiorczy człowiek

    Przedmiot biznes i zarządzanie stawia na praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności, dlatego zapraszamy przyszłych Nauczycieli BiZ na cykl bezpłatnych webinarów z zakresów: rozwoju umiejętności miękkich, zarządzania projektami i finansów osobistych.

    Na kolejnym spotkaniu przyjrzymy się przedsiębiorczości. Zaproponujemy nowoczesne metody pracy do wykorzystania na lekcji sprzyjające budowaniu zarówno swojej jak i uczniów, efektywności.