Specjalista ds. Administracji
SA-06-2019

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Koordynację obiegu dokumentów i komunikacji w swoim obszarze oraz ich rejestrację;
  • Współtworzenie umów związanych z działalnością Działu;
  • Archiwizację dokumentów;
  • Koordynację obsługi administracyjno-prawnej i finansowej Działu.

 

Wymagania:

  • ukończone studia wyższe, preferowane kierunki Administracja, Prawo;
  • minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza w zakresie Power Point i Excel;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji;
  • Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Zniżki na kursy językowe;
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV za pomocą przycisku aplikowania:

 

APLIKUJ

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.