Specjalista e-Marketingowy
Nr ref.: MIE – 11 – 2018

Zatrudniona osoba będzie realizowała zadania związane z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów zgodnie z założonymi planami, w szczególności poprzez:

  • współtworzenie stron www i rozwijanie ich funkcjonalności
  • analizowanie ruchu na stronie i efektywności działań marketingowych w oparciu o Google Analytics
  • realizowanie powierzonych kampanii w Internecie w ramach strategii promocji produktu
  • monitorowanie skuteczności realizowanych działań, wskazywanie ryzyka i rekomendowanie rozwiązań

Oczekujemy:

  • doświadczenia w e-marketingu, na podobnym stanowisku;
  • doświadczenia w pracy z grafikami;
  • umiejętność kreowania przekazu;
  • znajomości podstaw HTML, CSS;
  • dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją czasu;
  • zorientowania na osiągnięcie wyznaczonych celów i otwartości na zmiany;
  • zainteresowania nowymi technologiami;
  • doświadczenia w pracy z domami mediowymi i agencjami interaktywnymi;
  • znajomości języka angielskiego;
  • mile widziane:
    • znajomość specyfiki branży wydawniczej; przykłady realizowanych kampanii i stron www;
    • znajomość narzędzi: Google AdWords, Google Analytics.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji;
  • Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie, karta sportowa);
  • Zniżki na kursy językowe.

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV za pomocą przycisku aplikowania:

 

APLIKUJ

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.