Technik organizacji reklamy

Podręczniki WSiP do zawodu technik organizacji reklamy - to gwarancja sukcesu na egzaminie
i uzyskania świadectwa kwalifikacji zawodowej z branży ekonomicznej.

Egzamin z kwalifikacji: A.26A.27

Kwalifikacja A.26 (obecnie: AU.29)
Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Przygotowanie oferty produktów i usług reklamowych

Alina Kargiel, Dorota Zadrożna

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.26 (Sprzedaż produktów i usług reklamowych).
 
Publikacja przedstawia między innymi znaczenie stosowania narzędzi marketingu. Wyjaśnia zasady przygotowywania kalkulacji cen i prezentacji usług z wykorzystaniem programu komputerowego. Zawiera liczne pytania kontrolne, które pomogą uczniowi sprawdzić stopień opanowania materiału.

Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych

Alina Kargiel, Dorota Zadrożna

Publikacja pozwala zdobyć wiedzę między innymi na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typu klienta, prowadzenia rozmowy sprzedażowej oraz przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Książka zawiera liczne przykłady i ćwiczenia oraz pytania kontrolne, które pomogą uczniowi sprawdzić stopień opanowania materiału.

Kwalifikacja A.27 (obecnie: AU.30)
Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Tworzenie przekazu reklamowego

Anna Kozłowska, Robert Piłka

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
 
Podręcznik omawia między innymi cele przekazu reklamowego i rodzaje narzędzi promocji. Zwraca szczególną uwagę na obowiązek stosowania przepisów prawa oraz na przestrzeganie zasad etyki zawodowej. Zawiera pytania kontrolne, które pomogą uczniowi ocenić jego poziom wiedzy na temat przygotowywania kampanii reklamowej.

Projektowanie środków reklamowych

Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
 
Podręcznik omawia między innymi formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej. Zawiera przejrzyste schematy i tabele, które pomogą uczniowi uporządkować wiedzę, oraz pytania kontrolne przeznaczone do samodzielnego sprawdzenia jej poziomu.

Tworzenie planu medialnego

Julita Machowska, Dorota Błaszczyk

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
 
Podręcznik omawia między innymi zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego przed jego publikacją czy doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Zawiera pytania kontrolne, które pomogą uczniowi sprawdzić poziom wiedzy na temat organizacji kampanii reklamowej.

Przygotowywanie środków reklamowych

Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
 
Podręcznik wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Wskazuje metody i techniki tworzenia reklamy. Zawiera pytania kontrolne, które pomogą uczniowi sprawdzić poziom wiedzy na temat przygotowywania kampanii reklamowej.

Badanie skuteczności reklamy

Julita Machowska, Dorota Błaszczyk

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu piątej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
 
Podręcznik wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z opracowywaniem i interpretacją wyników badań rynku reklamy oraz z ocenianiem jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów. Zawiera pytania kontrolne, które pomogą uczniowi sprawdzić poziom wiedzy na temat przygotowywania kampanii reklamowej.

Efekty kształcenia wspólne dla branży ekonomicznej

Organizacja i technika pracy biurowej

Urszula Łatka

Podręcznik realizuje efekty kształcenia wspólne dla zawodów w ramach obszaru administracyjno-usługowego stanowiące podbudowę do kształcenia w grupie zawodów PKZ (A.m).

 

Książka prezentuje wiedzę z zakresu organizacji i techniki pracy biurowej. Uczy między innymi umiejętności prowadzenia korespondencji służbowej, obsługi sprzętu biurowego, korzystania z programów komputerowych, przechowywania dokumentów czy ochrony danych osobowych. Treści teoretyczne autorka poparła licznymi przykładami.

Zarys statystyki

Alicja Maksimowicz-Ajchel

Podręcznik realizuje efekty kształcenia wspólne dla zawodów w ramach obszaru administracyjno-usługowego stanowiące podbudowę do kształcenia w grupie zawodów PKZ (A.m).

 

Podręcznik omawia między innymi rodzaje badań statystycznych oraz określa ich przydatność. Uczy też, jak opracowywać i prezentować dane statystyczne i wyniki badań przy wykorzystaniu programów komputerowych. Treści teoretyczne autorka wsparła przykładami oraz ćwiczeniami.

Wprowadzenie do ekonomii

Ewelina Nojszewska

Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista i innych zawodów z branży ekonomicznej. Realizuje efekty kształcenia wspólne dla zawodów w ramach obszaru administracyjno-usługowego, które stanowią podbudowę do kształcenia w grupie zawodów PKZ (A.m).

 

Podręcznik wyczerpująco objaśnia podstawowe pojęcia oraz prawa i zasady obowiązujące w mikroekonomii i makroekonomii. Wiedzę teoretyczną autorka wsparła licznymi przykładami i ćwiczeniami, które wskazują sposoby praktycznego wykorzystania teorii.

Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów

Prowadzenie działalności gospodarczej

Teresa Gorzelany, Wiesława Aue

Zakres:

  • efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów z zakresu PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej) oraz KPS (Kompetencje personalne i społeczne) i OMZ (Organizacja pracy małych zespołów).

 

Podręcznik do nauki:

  • planowania i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • zasad funkcjonowania gospodarki rynkowej,
  • przepisów prawa dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej.

Bezpieczeństwo i higiena pracy

Wanda Bukała, Krzysztof Szczęch

Zakres:

  • efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów z zakresu BHP (Bezpieczeństwo i higiena pracy)

 

Podręcznik do nauki:

  • uwarunkowań prawnych z zakresu BHP,
  • zagrożeń zawodowych,
  • zasad ergonomii,
  • zasad bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
  • przepisów przeciwpożarowych,
  • technik udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.

 

Język obcy zawodowy

Język angielski zawodowy w branży ekonomicznej

Joanna Badowska-Kionka

Zeszyt ćwiczeń do nauki języka angielskiego zawodowego w branży ekonomicznej.

 

Podręcznik wyczerpująco objaśnia podstawowe pojęcia oraz prawa i zasady obowiązujące w mikroekonomii i makroekonomii. Publikacja przedstawia także przepisy BHP oraz normy zatrudnienia, w tym porusza kwestię umowy o pracę, zasad rozmowy kwalifikacyjnej czy wypełniania kwestionariusza osobowego.

Język niemiecki zawodowy w branży ekonomicznej

Joanna Badowska-Kionka

Zeszyt ćwiczeń do nauki języka niemieckiego zawodowego w branży ekonomicznej.

 

Podręcznik wyczerpująco objaśnia podstawowe pojęcia oraz prawa i zasady obowiązujące w mikroekonomii i makroekonomii. Publikacja przedstawia także przepisy BHP oraz normy zatrudnienia, w tym porusza kwestię umowy o pracę, zasad rozmowy kwalifikacyjnej czy wypełniania kwestionariusza osobowego.