Edukacja z plusem – odpowiedź szkoły na potrzeby współczesnych uczniów cz. 1

Jak zapewnić efektywność w procesie edukacyjnym? Co wiemy na temat uczenia się i nauczania? Poznaj analizę wyników badań Johna Hattiego na temat czynników warunkujących lepsze wyniki w nauce. Dowiedz się, jaki wpływ na edukację ma samoocena ucznia czy relacje uczeń-nauczyciel. Posłuchaj o znaczeniu wewnętrznej motywacji, dążeniu do doskonalenia i rozwoju oraz poszukiwaniu wyzwań i pokonywaniu trudności. Zapoznaj się z teorią autodeterminacji Deciego i Ryana.

Webinar prowadzi dr Monika Baryła-Matejczuk – psycholog, adiunkt w Pracowni Psychoprofilaktyki i Pomocy Psychologicznej na Wydziale Nauk o Człowieku WSEI w Lublinie.


Edukacja z plusem – odpowiedź szkoły na potrzeby współczesnych uczniów cz. 2

Jaka jest specyfika funkcjonowania współczesnych uczniów? Co lepiej lub słabiej działa w przygotowywaniu do edukacji i do samodzielnego pozyskiwania informacji. Próba odpowiedzi na to zagadnienie. Dowiedz się, jaki jest współczesny uczeń? Posłuchaj o głównym orientowaniu dziecka na proces, komunikacie wspierającym oraz o wzmacnianiu nastawienia na proces.

Webinar prowadzi dr Monika Baryła-Matejczuk – psycholog, adiunkt w Pracowni Psychoprofilaktyki i Pomocy Psychologicznej na Wydziale Nauk o Człowieku WSEI w Lublinie.


Jak rozpoznać potrzeby i spełnić oczekiwania współczesnego ucznia?

Czy wiesz, że sposób Twojego wejścia do klasy ma wpływ na to, jak uczniowie będą pracować na lekcji? Dowiedz się jak zwiększyć ich aktywność i zaangażowanie już od pierwszych minut zajęć. Poznaj znaczenie określenia celów lekcji na motywację uczniów.
Nasz ekspert dr Beata Bryś podpowiada, jakie metody pracy stosować z różnymi typami uczniów: kinestetykami, wzrokowcami czy słuchowcami. Wyjaśnia, czy modulacja Twojego głosu ma wpływ na przyswojenie wiedzy. Prezentuje niezawodne narzędzia skłaniające uczniów do odpowiedzi na forum klasy na zadawane pytania.
Obejrzyj nasz webinar i poznaj sposoby na skuteczne i ciekawe lekcje!

„Zdalne nauczanie w szkole. Jak je rozumieć i jak realizować? Cz.1”

Obejrzyj

„Stacja edukacja, czyli odpowiedź na potrzeby współczesnego ucznia - język polski”

„Skala”

„Stacja edukacja, czyli odpowiedź na potrzeby współczesnego ucznia - historia"

„Pomysł na lekcje Historia oś czasu"

„Zaloguj się do wiedzy. Oferta WSiP do fizyki."

„Gra Wokół wiedzy"

Pomysł na e-lekcje

Wybierz przedmiot i cykl:

Przyroda

Geografia

Informatyka

Język niemiecki

Język niemiecki