Plansze Interaktywne – Brak połączenia z Internetem
PROBLEM:
Przy próbie zarejestrowania programu Plansze Interaktywne, wyświetla się komunikat informujący o braku połączenia z serwerem.
ROZWIĄZANIE:
Proszę sprawdzić ustawienia zapory sieciowej w systemie. Może blokuje ona próby nawiązania połączenia programu z naszym serwerem licencyjnym. Poniżej załączony jest poradnik, z którego można się dowiedzieć, jak znaleźć, sprawdzić i zmienić ustawienia zapory sieciowej.
Proszę również sprawdzić, na komputerach na których podczas rejestracji programu występuje problem z połączeniem internetowym, czy można otworzyć stronę www.wsipnet.pl. Tam wysyłane są autoryzacje produktów.
Na komputerach, które nie mają dostępu do Internetu można przeprowadzić rejestrację Plansz Interaktywnych w inny sposób (mailowo lub telefonicznie).
Jeżeli powyższa porada nie rozwiąże problemu z rejestracją, to prosimy o wysłanie na nasz adres email pomocmult@wsip.com.pl wiadomości, zawierającej możliwie jak najbardziej szczegółowy opis problemu, oraz danymi kontaktowymi – to nam ułatwi udzielenie pomocy.
Uwaga ogólna: Aby dokonać rejestracji programu Plansze Interaktywne na komputerze, należy zalogować się do systemu Windows na konto posiadające uprawnienia administratora. Jeżeli nie ma się dostępu do konta z takimi uprawnieniami to należy nadać podwyższone uprawnienia samemu programowi. Poniżej załączony jest poradnik który szczegółowo krok po kroku pokazuje jak nadać uprawnienia administratora programowi.
-
Ustawienia zapory sieciowej
Pobierz dokument PDF (733,10 KB) -
Uruchamianie aplikacji w trybie zgodności
Pobierz dokument PDF ()
Do odczytania powyższych poradników potrzebna jest przeglądarka dokumentów PDF, na przykład Adobe Reader, którą można pobrać, korzystając z poniżej zamieszczonych linków.