Page 3 - E-Podręcznik. Szkolni przyjaciele. Matematyka. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 1. Część 1.
P. 3
Spis treści
TYDZIEŃ 1 TYDZIEŃ 6
1. Wyznaczanie kierunków ............. 5 1. Wprowadzenie liczby 0 ............... 37
2. Ocenianie odległości .................. 6 2. Rozwiązywanie zadań ................. 38
3. Określanie położenia 3. Odejmowanie liczb w zakresie 5 ... 39
przedmiotów i osób ................... 7 4. Odejmowanie liczb w zakresie 5 ... 40
4. Poznawanie cech TYDZIEŃ 7
wielkościowych ......................... 8 1. Poznawanie i liczenie pieniędzy.... 41
TYDZIEŃ 2 2. Wprowadzenie liczby 6 ............... 42
1. Porządkowanie według 3. Porównywanie wielkości liczb ...... 44
ustalonej zasady......................... 10 4. Dodawanie liczb w zakresie 6....... 45
2. Rozpoznawanie i podawanie TYDZIEŃ 8
nazw figur geometrycznych ......... 12 1. Odejmowanie liczb w zakresie 6 ... 46
3. Poznawanie figur 2. Rozwiązywanie zadań ................. 47
geometrycznych ........................ 14 3. Wprowadzenie liczby 7 ............... 48
4. Grupowanie przedmiotów 4. Powtórzenie .............................. 50
w zbiory ................................... 16
TYDZIEŃ 9
TYDZIEŃ 3 1. Utrwalanie pojęcia tygodnia ........ 52
1. Łączenie w pary osób i rzeczy ...... 18 2. Utrwalanie pojęcia liczby 7 .......... 53
2. Poznawanie liczb w kolorach........ 19 3. Dodawanie i odejmowanie
3. Wprowadzenie liczby 1 ............... 20 liczb w zakresie 7 ....................... 54
4. Wprowadzenie liczby 2 ............... 22 4. Rozwiązywanie zadań ................ 55
TYDZIEŃ 4 TYDZIEŃ 10
1. Wprowadzenie liczby 3 ............... 24 1. Wprowadzenie liczby 8 ............... 56
2. Poznawanie znaków: , , .......... 26 2. Doskonalenie rozumienia liczby 8... 58
3. Wprowadzenie liczby 4 ............... 28 3. Dodawanie i obliczanie
4. Powtórzenie .............................. 30 niewiadomej liczby..................... 59
TYDZIEŃ 5 4. Dodawanie liczb w zakresie 8....... 60
1. Dodawanie liczb w zakresie 4....... 32 TYDZIEŃ 11
2. Rozwiązywanie zadań – 1. Odejmowanie liczb w zakresie 8 ... 61
dodawanie ................................ 33 2. Wprowadzenie liczby 9 ............... 62
3. Wprowadzenie liczby 5 ............... 34 3. Utrwalanie pojęcia liczby 9 ......... 64
4. Dodawanie liczb w zakresie 5....... 36 4. Powtórzenie .............................. 66